Byggahus.se

A-hus Mölle! Erfarnehter och bilder!

1. E
    Medlem Nivå 2
    Jag gör ett nytt försök och hoppas att någon byggt detta hus och vill dela med sig av bilder och erfarenheter. Vi har nästan bestämt oss, men skulle gärna se lite mer av huset först. Något ni vill tipsa om?

2. H
    Medlem Nivå 1

Mölle

Hej!

Det var ett tag sedan ditt inlägg och jag undrar bara om Ni bestämde Er för Mölle. Erfarenheter?

Mvh

Helena

3. A
    Medlem Nivå 1

Ang Mölle!

Vi var till att börja med inne på ett "Mölle" och var och tittade på huset i Trollhättan. Det huset hade vinkeln vilket nästan var nödvändigt för att få ett vardagsrum som blev stort nog. Obs trappan är inräknad i kvm-ytan i katalogen?!? Annars mycket trevligt hus. Det var ganska små barnrum uppe, men familjen vi tittade hos hade ökat ytan genom att minska allrummet. Köket var mycket trevligt öch även hallen var mycket inbjudande och rymlig. Familjen tyckte tvättstugan var för liten. Ha det gott! Lycka till! MVH A

Bestämt oss för Sandhamn
    Köpt tomt
    Huset ritas i skrivande stund

4. L
    Medlem Nivå 4

vart bygger ni

Hejsan, vi har titta lite på sandham och funderar starkt på att kontakta a-hus för ett prisförslag! Vet ni vad det kostar i grundutförand?

Det som jag tycker direkt är att tvättstugan är för liten, men det är ju en enkel match att ändra.

Vad har ni tänkt att göra för ändringar?

mvh
    Karlsson med familj

5. A
    Medlem Nivå 1
    Hallå!
    Vi skall inte göra några ändingar inne mer än större fönster (till golv) i vardagsrum samt ett liggande fönster i stället för stående på vardagsrummets kortsida.
    Pris i grundutförande ca 1950000 kr inkl grund och schakt. Bra standard. Centraldamsugare ingår, ekparkett i hela huset etc. Vi skall välja annan ytterdörr och silvermetallic rännor och tegelpannor i grafit. Sedan tillkommer troligen en del tillval i badrum och kök. Spännande!

Vi bygger i Uddevalla!
    Var bygger ni?
    Mvh A