På konsumentens sida
· 2 938 inlägg
En grannfejd om ett poolbygge i tomtgräns har lett till att en känd artist blivit polisanmäld.
Du kan läsa artikeln här: Grannfejd om poolbygge ledde till uppskurna däck
Du kan läsa artikeln här: Grannfejd om poolbygge ledde till uppskurna däck
Man tycker ju att en borrmaskin hade varit effektivare att punktera däck med än en kniv. Om man nu måste punktera däcken för grannen, vill säga.
Men jag antar att S@ndelin inte tänker så klart. Drogmissbruk brukar ha negativ påverkan på omdömet.
Men jag antar att S@ndelin inte tänker så klart. Drogmissbruk brukar ha negativ påverkan på omdömet.
Medlem
· Västernorrland
· 10 173 inlägg
varför skulle det vara lättare med en borrmaskin? I sidan på däcket är det bara tygcord. Hur lätt som helst att sticka hål med en kniv.Keiller skrev:
Krille kunde ju ha skurit sig fördärvad, packad/drogad som han var.S Stefan1972 skrev:
Han slog till och med i huvudet i bilen.
Hade nog varit mer riskfritt med en borrmaskin för honom.
Som jag ser det är det bättre att låta själva verktyget göra jobbet och som redan sagts, risken att skada sig är betydligt större med kniv än med borrmaskin.S Stefan1972 skrev:
Kollade, den är ju nedsänkt till och med? Den del av altanen som byggts till höger om huset någon gång mellan 2010 och 2022 behöver väl bygglov, men resten, där poolen ligger ser jag inte att det skulle vara något problem med?K kniv skrev:
Tanten som klagar kanske skulle göra något åt sin olagliga häck istället?

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Moderator
· Stockholm
· 50 952 inlägg
Det var ju för en del år sedan som en man som skar sönder däck regelbundet i en söderförort dog. Ett däck l exploderade och kniven träffade honom i bröstkorgen.Keiller skrev:
Det där huset är väldigt fint, synd att den rätt misskötta häcken döljer det.Anna_H skrev:
Kollade, den är ju nedsänkt till och med? Den del av altanen som byggts till höger om huset någon gång mellan 2010 och 2022 behöver väl bygglov, men resten, där poolen ligger ser jag inte att det skulle vara något problem med?
Tanten som klagar kanske skulle göra något åt sin olagliga häck istället?
[bild]