1 043 läst · 6 svar
1k läst
6 svar
Arkitekturen i Key West – conch house, New England med mera
På konsumentens sida
· 2 938 inlägg
Förra julen firade vi i Key West och jag passade på att fotografera hus och ta reda på mer om husen och arkitekturen där, som är en spännande mix av influenser från Karibien, New England och anpassningar till platsens förutsättningar.
Du kan läsa artikeln här: Arkitekturen i Key West – conch house, New England med mera
Du kan läsa artikeln här: Arkitekturen i Key West – conch house, New England med mera
Jättekul att läsa en massa intressant om Key West och dess historia! Och inte minst om husen i staden. Vi var där på ett väldigt kort besök i somras, men slogs av vilken fantastiskt charmig arkitektur det är i de gamla delarna. Nu blir jag än mer sugen på att åka tillbaka vid tillfälle. 
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Vad kul att du tycker det 
Jag blev också sugen på att åka tillbaka nu när jag tittade på bilderna. Key lime pie är ju värd ett återbesök bara den.
Jag blev också sugen på att åka tillbaka nu när jag tittade på bilderna. Key lime pie är ju värd ett återbesök bara den.
Vi köpte faktiskt med oss äkta Key Lime-juice hem från ”Robert is here” i Florida: https://www.robertishere.com/ Så vi har gjort Key lime pie ett par gånger. Galet gott.Marlen Eskilsson skrev: