Snygg lösning för den som vill ha det bästa av det bästa

men det är ju ingen festool ;)

gst 135, nej tvi!

ASG! den måste ha fått er Festoolsfreaks att sätta i halsen. Vilket hälgerån!

Hva er poenget med det der? Systainer får en jo til Bosch. GST 135 leveres også i systainer om det er ønskelig.

Dessuten så er GST 135 bedre enn Festool sin.

Men det er jo en fin måte å få det til å se ut som man er festool freak med en aning humbug gjemt som festool :D

coss skrev:
ASG! den måste ha fått er Festoolsfreaks att sätta i halsen. Vilket hälgerån!
Jaså, här är min borrhammare.....

• dw1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • dw2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Makita systainer, Dewalt borrhammare och Festool plug-it

Logiman skrev:
Hva er poenget med det der? Systainer får en jo til Bosch. GST 135 leveres også i systainer om det er ønskelig.

Dessuten så er GST 135 bedre enn Festool sin.

Men det er jo en fin måte å få det til å se ut som man er festool freak med en aning humbug gjemt som festool :D
nu förstår jag inte norska men jag tror att det står att festool är bästtre än bosch hehe

Det där var ju också en lösning. Systainers är i mitt tycke det bästa systemet för förvaring jag sett, därför vill man också ha in de verktyg man önskar från andra fabrikat än Festool om det behövs. Men som sagt, jag tror att just med Bosch så verkar det lite överflödigt.

Men jag undrar om deras nya lådor kommer att ersätta systainrarna nu? Inget ont om de nya lådorna, men det är är ju inte kompatibla med sys precis.

screamin-daemon skrev:
Makita systainer, Dewalt borrhammare och Festool plug-it
imponerande!!!

Det är ju bara att peta in ett Boschborr i den där DeWalten så är du heltäckande!
Ingen kan anklaga dig för att vara rasist (eller märkist heter det kanske i detta samanhanget) i alla fall.

Ropa skrev:
Det är ju bara att peta in ett Boschborr i den där DeWalten så är du heltäckande!
Ingen kan anklaga dig för att vara rasist (eller märkist heter det kanske i detta samanhanget) i alla fall.
Bosch nej, men ett Hilti borr kan jag fixa fram :-)

Milkshaken
Hilti äger...:)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.