Byggahus.se
Orientexpressen
X. Norman Foster

Originalhandfatet från 1968 är så välanvänt att metallen i avloppet delvis har försvunnit. Repor och småsprickor finns det också gott om över hela handfatet. Det är inte någon trevlig upplevelse att stå framför mitt handfat och göra mig fin eller ens när jag ska göra mig i ordning för kvällen och titta ner på det väldigt slitna och fula handfatet. Det här handfatet skulle göra mig glad varje dag att få se och jag längta till att få använda det flera gånger varje dag.

Svar: x.Norman Foster

Jag vill vinna handfatet för jag tycker det var det snyggaste handfat jag någonsin sett. I nuläget har jag ett 'vanligt' opersonligt handfat så det skulle sannerligen pigga upp hela badrummet med ett så t här fint! 😀

Stort grattis säger vi denna veckan till arvtagaren som vunnit ett designhandfat till sitt nya badrum. Självklart ska ert "standardbadrum" lyxas till lite :D. Stort grattis!

Arvtagaren skrev:
Oj glömde motivera

Svar X Norman Foster

Min hustru har fått pippi på såna här handfat och det vore mycket trevligt att kunna överraska henne med ett sånt här fint designhandfat eftersom resten i badrummet kommer vara rätt standard men då har vi iallafall ett finfint handfat som kommer vara badrummets höjdpunkt ☺

Tackar så hjärtligt för detta, har precis fyllt år samt att jag kunde meddela hustrun idag när vi sitter på akuten att vi vunnit och glädjen lindrande smärtan lite i hennes öron så det var bra dubbelt upp för oss. Tackar ödmjukast till Byggahus.se för vinsten nu kommer badrummet ha en säker höjdpunkt 😊

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.