N nihtila #1 Medlem · 134 inlägg 1 apr 2008 21:48 nihtila Medlem 134 inlägg 1 apr 2008 21:48 #1 Finns det några ritningar som man kan få för att se hur det är tänkt med inredningen av vinden? Då väggtjocklek mm måste byggas ut. Hur är det med bärighet mm? Kan man kakla/klinkra ett badrum på 15m2 på ovanvåningen eller blir det för tungt?
Finns det några ritningar som man kan få för att se hur det är tänkt med inredningen av vinden? Då väggtjocklek mm måste byggas ut. Hur är det med bärighet mm? Kan man kakla/klinkra ett badrum på 15m2 på ovanvåningen eller blir det för tungt?
Myresjohus #2 Medlem · 179 inlägg 8 maj 2008 13:37 Myresjohus Medlem 179 inlägg 8 maj 2008 13:37 #2 Vi har säkerligen ritningar kvar på detta hus. Om du meddelar mig vad dom heter som byggde huset och gärna avtalsnummer så kan jag hjälpa er. Kontakta mig via mail: magnus.brusefalt@myresjohus.se Magnus Brusefält Myresjöhus marknadsstöd
Vi har säkerligen ritningar kvar på detta hus. Om du meddelar mig vad dom heter som byggde huset och gärna avtalsnummer så kan jag hjälpa er. Kontakta mig via mail: magnus.brusefalt@myresjohus.se Magnus Brusefält Myresjöhus marknadsstöd