Jag ville inte köpa universalbanden med osäker passform som säljs på importsidorna så jag chansade på denna istället och än så länge ångrar jag mig inte.
Kan leverera en step-fil på mail om så önskas, inte helt nöjd med formen baktill men kändes dumt att generera mer plastavfall bara för att få det lite bättre "estetiskt", när det var ok funktionellt som det var.
Minns inte om jag gjorde någon ytterligare korrigering som aldrig skrevs ut...
Har du inte egen skrivare går det säkert lösa också, tar det på pm isf.
Och för att inte gå allt för OT fick jag pallra mig iväg till utlämningsstället och hämta dagens inköp, eller iaf leverans, även om den tydligen legat där sen igår. Återstår väl att se om det är något att ha, men allt som limmas är ju inte parallellt så känns som det kan komma till pass.
Hade lätt köpt liknande om det inte vore för att andra familjemedlemmar lånar grejer i garaget och lägger överallt efter att ha misshandlat dom
Då har det gått upp fyra kronor sedan jag köpte, för jag gav 666 kronor. Känns ju ruggigt bra att jag har sparat hela fyra kronor jämfört mot om jag hade beställt den idag
Då har det gått upp fyra kronor sedan jag köpte, för jag gav 666 kronor. Känns ju ruggigt bra att jag har sparat hela fyra kronor jämfört mot om jag hade beställt den idag
Dina 666 då-kr var troligen värda mer än dina 670 nu-kr är
OT: Fick hem en hålsåg. Fortfarande samma pris som när den beställdes för några dagar sedan, 95 kr. Namnet gör att jag törs hoppas den håller för fler hål än den förra från Aliexpress.
320 spänn på Amazon, ibland ska man ha tur. Blev lite osäker då det stod 4x4x4cm och 55gram i beskrivningen, kunde lika gärna ha varit en leksak men jag chansade.
320 spänn på Amazon, ibland ska man ha tur. Blev lite osäker då det stod 4x4x4cm och 55gram i beskrivningen, kunde lika gärna ha varit en leksak men jag chansade.
GRATTIS!
Den här tråden är bättre än tipstråden som mest består av snömos.
Är du helt säker på att det inte är en leksak?
Imponerande vad 12 V klarar i litet format idag
En sånhär kom i veckan, Bosch LR 7. Betalade ju inte för den utan fick den från Bosch via deras PRO deals sida eller vad den nu heter, då jag köpte en GLL 3-80.