F FRS05 #1 Medlem · Sverige · 1 966 inlägg 5 apr 2023 12:57 FRS05 Medlem Sverige 1 966 inlägg 5 apr 2023 12:57 #1 Hej Har köpt en lägenhet med köksinredning, Marbodal Arkitekt Plus Tall. Har någon erfarenhet av att komplettera det med Ikeas kök? Jag gissar att det skulle skära sig om man placerade ett antal skåp från Ikea med Bodarp färgen på motsatt sida av nuvarande Marbodalkök...
Hej Har köpt en lägenhet med köksinredning, Marbodal Arkitekt Plus Tall. Har någon erfarenhet av att komplettera det med Ikeas kök? Jag gissar att det skulle skära sig om man placerade ett antal skåp från Ikea med Bodarp färgen på motsatt sida av nuvarande Marbodalkök...
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 37 500 inlägg 5 apr 2023 15:10 BirgitS Medlem Stockholms län 37 500 inlägg 5 apr 2023 15:10 #2 Ja, det är antagligen bättre att välja en helt annan färg än en snarlik.
K Kjllek #3 Medlem · 13 inlägg 5 apr 2023 20:49 Kjllek Medlem 13 inlägg 5 apr 2023 20:49 #3 F FRS05 skrev: Hej Har köpt en lägenhet med köksinredning, Marbodal Arkitekt Plus Tall. Har någon erfarenhet av att komplettera det med Ikeas kök? Jag gissar att det skulle skära sig om man placerade ett antal skåp från Ikea med Bodarp färgen på motsatt sida av nuvarande Marbodalkök... IKEA har väl andra mått än Marbodal.
F FRS05 skrev: Hej Har köpt en lägenhet med köksinredning, Marbodal Arkitekt Plus Tall. Har någon erfarenhet av att komplettera det med Ikeas kök? Jag gissar att det skulle skära sig om man placerade ett antal skåp från Ikea med Bodarp färgen på motsatt sida av nuvarande Marbodalkök... IKEA har väl andra mått än Marbodal.