1 438 läst · 17 svar
1k läst
17 svar
LG 27GR95QE
Sida 1 av 2
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Går att förbeställa nu. Kört Eizo senaste 15 åren så känns lite som man är en svikare. Men tror denna kommer bli riktigt bra
https://tftcentral.co.uk/reviews/lg-27gr95qe-oled
https://tftcentral.co.uk/reviews/lg-27gr95qe-oled
Designmässigt en katastrof, men funkar om man kör den på en vettig arm och skippar foten.
Ställer mig mest tveksamt till den lilla inbyggda fläkten, lär vara en säker källa till irritation.
27” är dock ofta lite för litet, 32-42” är väl vad man behöver nu för tiden om man ska ha en chans att klara sig med 1.
Ställer mig mest tveksamt till den lilla inbyggda fläkten, lär vara en säker källa till irritation.
27” är dock ofta lite för litet, 32-42” är väl vad man behöver nu för tiden om man ska ha en chans att klara sig med 1.
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
27 tum är perfekt balans för då får du 1440p vilket lämpar sig utmärkt till spel. En bra skärm både för arbete och spel. Håller dock med om att den inte är vacker.C Cerb skrev:Designmässigt en katastrof, men funkar om man kör den på en vettig arm och skippar foten.
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Jag har sjukt tyst vattenkylning så vi får seIntegrated Fan
The screen does have a small fan built in to it to help keep it cool, and presumably as an additional measure to cool the OLED panel and help mitigate image retention risks. It’s very quiet and you can only really hear it if you press your ear up close to the top and back of the screen. At no point during our testing did we hear it over the quiet fans in our PC and our ambient room conditions, and we never heard it “ramp up” to higher levels either. It’s unlikely to cause any concern unless you’ve got a super-quiet room and setup and are really bothered by this kind of thing.
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Man vill ha allt ögongodis påslaget. Även min Nvidia 3090 kan inte ge 120hz min at all times i vissa spel på 4kC Cerb skrev:
27" @ 1440p är den perfekta allaroundupplösnigen för arbete och spel
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
27 tum är litet särskilt om du ska använda den till jobb. Jag köpte 34 tums Alienware Oled och den är inte helt optimal. 38 tum wide känns som den optimala för då blir det som två 27 tunnare 16:9 i bredd. Har man en gång gått över till oled vill man inte ha något annat för skillnaden är enorm.
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Denna är inte curved heller. Vilken är grymt.curved är gimickSilver78 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Det finns en större som är curved för idioter som inte fattar bättre.