Byggahus.se
M maria01 skrev:
har hänt mycket på 20 år jag tror dom flesta djur ägare kan hålla med mig att det är fruktansvärt dyrt i sverige med djur vård

polaren betala föra veckan 400 kr för en kastrering av en han hund föra veckan här nere lycka till att hitta nåt i sverige under 2000 kr
2000:- låter ganska rimligt för att kastrera en hund. Nu vet jag inte var där nere är men om vi vänder oss utanför Sveriges gränser så blir prisbilden annorlunda. Men så är landet för dig som tycker det är ballt att betala skatt
200:- kan vara en månadslön

Bananskalare Bananskalare skrev:
2000:- låter ganska rimligt för att kastrera en hund. Nu vet jag inte var där nere är men om vi vänder oss utanför Sveriges gränser så blir prisbilden annorlunda. Men så är landet för dig som tycker det är ballt att betala skatt
200:- kan vara en månadslön
haha jag tror inte en veterinär i frankrike har 200kr i månadslön skatter för företag är samma här

M maria01 skrev:
haha jag tror inte en veterinär i frankrike har 200kr i månadslön skatter för företag är samma här
Frankrike.... Man kommer väl ungefär lika långt med 200:- som här?
Då kostar nog en kastrering mer än 200:-.
Ingreppet är det samma. Så vitt jag vet så ser en fransk hund likadan som en svensk hund.
:D

Frankrike.... Man kommer väl ungefär lika långt med 200:- som här?
Då kostar nog en kastrering mer än 200:-.
Ingreppet är det samma. Så vitt jag vet så ser en fransk hund likadan som en svensk hund.
:D
fri konkurans här ingen kartel

M maria01 skrev:
fri konkurans här ingen kartel
Det är fri konkurrens härmed.
Du tjatar om din kartell men om jag verkligen ska tro dig så bör du nog anstränga dig lite mer.

Det är fri konkurrens härmed.
Du tjatar om din kartell men om jag verkligen ska tro dig så bör du nog anstränga dig lite mer.
bevisa det då

Är det verkligen relevant att diskutera hur veterinärer fungerar i Frankrike? Är Frankrike någonsin relevant på ett svenskt konsumentforum? Varför spårar alla trådar ut till att berätta hur förträffligt Frankrike är?

• Gilla
AndersS
  • Laddar…
M maria01 skrev:
bevisa det då
Suck....
Det är väl du som påstår att det pågår en icke laglig handling. Då borde det vara du som måste komma med beviset?

Förresten, var kunde man kastrera en hund för 200:-

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.