R RPM2006 #1 Medlem · Östergötland · 78 inlägg 23 nov 2022 19:32 RPM2006 Medlem Östergötland 78 inlägg 23 nov 2022 19:32 #1 Hej. Jag har några nya Milwaukee batterier jag inte kommer använda på överskådlig tid. Är det någon här som behöver? Provar här innan Tradera. Säljes eller bytes mot te.x blått Bosch och Makita istället (finns säkert nåt jag villhöver). Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej. Jag har några nya Milwaukee batterier jag inte kommer använda på överskådlig tid. Är det någon här som behöver? Provar här innan Tradera. Säljes eller bytes mot te.x blått Bosch och Makita istället (finns säkert nåt jag villhöver). Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
A alianli #2 Medlem · 2 inlägg 23 nov 2022 20:56 alianli Medlem 2 inlägg 23 nov 2022 20:56 #2 Hallå, Vad hade du tänkt dig för pris? Mvh //Andreas