Byggahus.se
Mina är rätt duktiga på att inte "sno" platser................... Men det kanske är för att man har dubbla uppsättningar(en för katt, en för slav :p) stolar/pallar/osv istortsett överallt :thinking:

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ja, jag sitter på en pall bredvid...
Oftast brukar jag få tillåtelse att klamra mig fast på den yttersta decimetern av stolsitsen. Den verkar ju ledig även hos dig så du får väl testa om han går med på det. Ett tips är att ha fötterna stadigt mot golvet för annars tippar man av stolen. :surprised::oops:

• Gilla
  • Wow
dicliff och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Ja, jag sitter på en pall bredvid...
Är säkert på att han ligger och småflinar. :love:
Bara putta bort :)

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ja katten brukar oftast göra det men ibland får jag sitta kvar balanserande där ytterst på stolsitsen.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Elin Lindberg och 10 till
  • Laddar…
Nu tänkte jag dra upp nåt om Mauis äventyr tidigare i våras.. Men vill inte förstöra stämningen så här på fredagkvällen. :geek:
När jag hör Rasmus snarkningar och sovljud vet jag att jag gjorde rätt i att sätta mig på pallen bredvid. :oops:;)

• Gilla
  • Älska
Jonobe och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja katten brukar oftast göra det men ibland får jag sitta kvar balanserande där ytterst på stolsitsen.
Man kan dela! :love:

FredrikR FredrikR skrev:
Nu tänkte jag dra upp nåt om Mauis äventyr tidigare i våras.. Men vill inte förstöra stämningen så här på fredagkvällen. :geek:
När jag hör Rasmus snarkningar och sovljud vet jag att jag gjorde rätt i att sätta mig på pallen bredvid. :oops:;)

putta ut genom fönstret där drar jag gränsen :D Men putta bort från min stol gör jag, någon måtta får det vara :D

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
putta ut genom fönstret där drar jag gränsen :D Men putta bort från min stol gör jag, någon måtta får det vara :D
Putta ut och putta ut...
Han visade väl sitt "miss"-nöje och tänkte se sig om efter en mer lydig tjänarfamilj ;)

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
En katt jag gillar.
Ölglas fyllt med orange dryck, burk med kattmotiv, figurin av katt på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
fribygg och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Putta ut och putta ut...
Han visade väl sitt "miss"-nöje och tänkte se sig om efter en mer lydig tjänarfamilj ;)
Faktum är de två gånger han nu ramlat ut så har han inte velat annat än komma in igen. Men annars försöker han smita ut så ofta det går :)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Faktum är de två gånger han nu ramlat ut så har han inte velat annat än komma in igen. Men annars försöker han smita ut så ofta det går :)
Bärra är lite rymningsbenägen, Rasmus vet att vi gör allt vi kan för han :heart:
Bärra kommer förhoppningsvis på såsmåningom om.;)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Myskväll framför brasan.
En katt ligger utsträckt på en matta framför en öppen spis med tänd eld.
Skapa konto
En sovande katt på filten med fötter i strumpor och en tänd braskamin i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 12 till
  • Laddar…
Två katter som myser tillsammans på en filt.
Skapa konto
Lördagsgos ❤️

• Gilla
  • Älska
Snigla och 12 till
  • Laddar…
Pappa öppnade dörren ut till uterummet idag. Dröjde inte länge innan katten hittade ner i barnvagnen och la sig att sova. :p Grå katt sover lugnt i en barnvagn med rosa filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Myckling och 12 till
  • Laddar…
En av grabbarna var synnerligen engagerad när det var dags för kvällsmat igår! (Ljud på)

• Gilla
  • Älska
Snigla och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.