23 192 läst · 379 svar
23k läst
379 svar
Är du för eller emot tatueringar?
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
B Bonzo2000 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Det är otroligt hur snabbt det kan gå för hederligt folks barn att hamna på snedden i livet och bli antingen herrskap med näsan i vädret eller utslagna rakodantar. Lika illa i båda fallen. Tragiskt.AndersMalmgren skrev:
Trädgårdsfixare
· Småland
· 160 inlägg
Jag bryr mig inte om hur folk ser ut eller hur folk klär sig utan det skiter jag totalt i. Skulle själv ALDRIG NÅGONSIN tatuera mig. Vill nog bevara min kropp i hyfsat fräscht originaltillstånd hur nu det hänger ihop med stigande ålder och det totala förfallet.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Även om du blir fattig kan det ta flera generationer innnan man lämnar överklassen. Känner en del adliga som inga pengar har kvar, men de är fortfarande en del av överklassen/övre medelklassenH heimlaga skrev:
Du får du sluta kalla mig för pöbel. En förfader lär ha varit en av de högsta styresmännen i landsdelen på kung Kristians tid.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 180 inlägg
Har du sett hans bakhuvud?H heimlaga skrev:
Nej han är inte lämplig som ansiktet utåt. Än mindre när man inte fattar vad man tatuerar in (såklart han visste)
Men det var ju lika vanligt att inte veta vad för kinesiska tecken man ritade in i kroppen runt 90-00 talet.