Byggahus.se
Hej!
Finns sådan eller motsvarande att beställa för privatpersoner? Hittar nämligen ingen på nätet.
Mvh Mattias

Prova sök på överspolningsskydd ränndal.

• Gilla
Gladamatör2
  • Laddar…
Ränndalsskopa är inte detsamma som överspolningsskydd. Kontakta en plåtslagare så tillverkar de en till dig efter en måttagning

• Gilla
Gladamatör2 och 1 till
  • Laddar…
Ser att det är fel detalj jag trodde det var.

Stort tack för svaren!! Har tänkt på kontakt med plåtslagare men samtidigt tycker jag att vissa skopor ser masstillverkade ut. Borde vara lättare o billigare att köpa en färdigtillverkad
Mvh Mattias

Det skiljer från hus till hus, vilka pannor du har, hur ränndalen hamnar i förhållande till pannorna etc. På masstillverkade hus kan de beställa likadana då de vet hur de hamnar

• Gilla
Gladamatör2
  • Laddar…
G Golf2r skrev:
Det skiljer från hus till hus, vilka pannor du har, hur ränndalen hamnar i förhållande till pannorna etc. På masstillverkade hus kan de beställa likadana då de vet hur de hamnar
stort tack för svaret

Rickard.
Plannja har men även dom tillverkas av en plåtslagare om än på en lite annan skala så jag skulle inte automatiskt lita på att det är billigare. Alla som säljer Plannja kan ta hem åt dig så det kan du enkelt ta reda på och får jag gissa så har deras konkurrenter också någon variant.

• Gilla
Gladamatör2
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Plannja har men även dom tillverkas av en plåtslagare om än på en lite annan skala så jag skulle inte automatiskt lita på att det är billigare. Alla som säljer Plannja kan ta hem åt dig så det kan du enkelt ta reda på och får jag gissa så har deras konkurrenter också någon variant.
Tack för svaret plåtslagare som tillverkar egen låter smidigast.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.