961 läst · 2 svar
961 läst
2 svar
Lämplig gräsklippare till ca 120kvm med studsmatta.
Hej. Vi har en gräsmatta som redan är
Färdig. Vi håller på att renovera för fullt. Skall man köpa en liten elektrisk handjagare eller skall man satsa på en robot för ca 5000? Och isf vilken?
på gräset finns ett träd (inga problem) och en studsmatta (större problem).
Den är svår att nå under och stativet som man håller i på den jag lånat är för hög så man får vika det på mitten för att det inte skall ta i mattan och därmed lyfta gräsklipparen.
Med en handjagare får man hela tiden samla upp gräset, med en robot så klipps det så ofta att det återvänder till jorden. Gräset mår bättre och man behöver inte passa på den hela tiden.
Vill inte lägga ut för mkt på gräsklippare nu om ni inte kan verkligen övertyga mig.
Finns det någon bra robot för ca 4000 kanske lite mer som kan komma väldigt nära benen på en studsmatta.
Färdig. Vi håller på att renovera för fullt. Skall man köpa en liten elektrisk handjagare eller skall man satsa på en robot för ca 5000? Och isf vilken?
på gräset finns ett träd (inga problem) och en studsmatta (större problem).
Den är svår att nå under och stativet som man håller i på den jag lånat är för hög så man får vika det på mitten för att det inte skall ta i mattan och därmed lyfta gräsklipparen.
Med en handjagare får man hela tiden samla upp gräset, med en robot så klipps det så ofta att det återvänder till jorden. Gräset mår bättre och man behöver inte passa på den hela tiden.
Vill inte lägga ut för mkt på gräsklippare nu om ni inte kan verkligen övertyga mig.
Finns det någon bra robot för ca 4000 kanske lite mer som kan komma väldigt nära benen på en studsmatta.
120 m² motiverar en Stiga Park med midjestyrning
Liknande trådar
-
Vad för plog till åkgräsklippare?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Lämplig apparatdosa till badrum
El -
Hej. Är det någon här som kan rekommendera lämplig luftvärmepump till en friggebod 15kvm. Både värme o kylningsmöjlighet önskas.
Värmepumpar -
Laddare till lyfco robotgräsklippare
Gräsmatta -
Hur monterar jag fjädrarna till varvtalsregulatorn på briggs o stratton modell 10S902 GRÄSKLIPPARE
Verktyg, Maskiner & Fordon