Byggahus.se
C
R Rickard Ohlin skrev:
Snarare klotsegment, men det är för varmt för att räkna ut volymen ;)
Är väl bara att använda formeln på wikipedia.

• Gilla
K_H och 2 till
  • Laddar…
Någon som monterat den nya sortens studsmatta som är helt flush med marken?

Haha missat denna tråd. Byggahus samlade trupp av paragrafryttare har samlats igen

• Gilla
Veronica. och 1 till
  • Laddar…
Bra tips att gräva ned studsmattorna, gärna så djupt som möjligt, så vi andra slipper ljudplågan.

• Ledsen
Veronica.
  • Laddar…
F
Robert63 Robert63 skrev:
Bra tips att gräva ned studsmattorna, gärna så djupt som möjligt, så vi andra slipper ljudplågan.
Du tänker typ 6 fot ner och gärna ett lager lera över?

• Haha
TreeView
  • Laddar…
Robert63 Robert63 skrev:
Dom är rolig. Men ack så fula. En granne har en gammal och ful ståendes väldigt nära vår uteplats. Men jag är ny i området och har inte tagit mod till mig än.

• Ledsen
Veronica.
  • Laddar…
F fsn skrev:
Du tänker typ 6 fot ner och gärna ett lager lera över?
Ja, det var så jag tänkte :) Med lite otur kan en studsmattegranne vara helvetet på jorden.

• Wow
Veronica.
  • Laddar…
Rickard.
Robert63 Robert63 skrev:
Ja, det var så jag tänkte :) Med lite otur kan en studsmattegranne vara helvetet på jorden.
Lekande, skrattande och tjoande barn är verkligen irriterande att lyssna på. Jag menar det är för f-n 2021, sätt er med en padda eller fortnite...

• Haha
  • Gilla
Harald Boye och 6 till
  • Laddar…
rikkitikkitavi skrev:
Och det är inte riskfritt även om den är nergrävd. Man kan slå sig rätt illa ändå.
Beror på hur djupt man gräver ner den. Om mattan är i botten av ett tre meter djupt hål så är det rätt svårt att landa utanför...

• Wow
Veronica.
  • Laddar…
Roffe_riff Roffe_riff skrev:
Dom är rolig. Men ack så fula. En granne har en gammal och ful ståendes väldigt nära vår uteplats. Men jag är ny i området och har inte tagit mod till mig än.
Nu är det 2022. Har du tagit mod till dig än?

Alla älskar ju honom. Den där nya grannen som går runt i grannskapet och berättar för folk vart skåpet ska stå. Det var ju en jädra tur att just du flyttade in, så att det blev ordning och reda här. :crysmile:

• Gilla
  • Älska
Veronica. och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Nu är det 2022. Har du tagit mod till dig än?

Alla älskar ju honom. Den där nya grannen som går runt i grannskapet och berättar för folk vart skåpet ska stå. Det var ju en jädra tur att just du flyttade in, så att det blev ordning och reda här. :crysmile:
Hehe. Jag hade just där och då tålamod och förnuft tillhands. Så jag sade inget.
När den igen sattes upp för säsongen hade man på eget initiativ parkerat den på egen del av tomt. Taktfullt.

• Wow
Veronica.
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.