[bild]
Så här sitter Katten en stund varje kväll när han gått in. Jag tror att han har genomskådat mig och insett att det finns katter som är ute på natten.
Men det är nog egentligen inget han är så där väldigt sugen på för sedan följer han alltid med upp till sängen och sover hela natten vid mina fötter. (När vi är på landet sover han bredvid min kudde.)
-Matte, du vet känslan av att andra får, eller kanske måste...?!
Har alltid kunnat lägga upp bilder och videor förut.
Men nu får jag ett meddelande som säger ”Du har inte behörighet att visa denna sida.”
Frustrerande!
Det gäller ju att passa på när nån av gästerna lämnar sin plats för att gå på toa. [bild]
Vi kör alltid med minst en extra stol för att lilla katten Zoe inte skall bli sur, sedan är det viktigt att dynan är fräsch också, det får inte vara för mycket katthår på den, då duger den inte och måste vändas.
Det gäller ju att passa på när nån av gästerna lämnar sin plats för att gå på toa. [bild]
Ja den känner man igen.
Och det där med telepati, jag är på väg och ska sätta mig i stolen, så kommer Frasse snabbt och hoppar upp och hinner före. Det känns ibland som att han läst mina tankar och vill se till att jag inte missuppfattat rangordningen här hemma.