Byggahus.se
Hej.
Mina gamla kyl och frys är 180 cm höga. Frysen låter hela tiden och det verkar vara gammal. De flesta kyl och frys på marknade n är 186 cm höga. Det finns kyl och frys med 180 cm men de är få och dyra. Enligt bilden har jag galler, skåp(35 cm höjd) och ett tom utrymme (15 cm). Det finns redan 5 cm avstånd mellan vägg och skåpet.
Om jag ska köpa kyl och frys med 186 cm höjd hur löser man detta på bästa sätt. Tacksam för dina tips och idéer.
Kyl och frys i kök med överskåp och galler, tomrum ovanför och utrymme till höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett vit kyl och frys par under skåp och galler med utrymme ovanpå i ett kök, vid sidan av ett fönster och gardiner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
B Bokani skrev:
Hej.
Mina gamla kyl och frys är 180 cm höga. Frysen låter hela tiden och det verkar vara gammal. De flesta kyl och frys på marknade n är 186 cm höga. Det finns kyl och frys med 180 cm men de är få och dyra. Enligt bilden har jag galler, skåp(35 cm höjd) och ett tom utrymme (15 cm). Det finns redan 5 cm avstånd mellan vägg och skåpet.
Om jag ska köpa kyl och frys med 186 cm höjd hur löser man detta på bästa sätt. Tacksam för dina tips och idéer.
[bild]
[bild]
Det är ju som vanligt
behåll dessa för du kan inte få tag i bättre.
frysens kompressor tlx8.8kk3 för oväsen men kan bytas om man vill till en 9.5 om man vill få det tystare

• Gilla
Bokani och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.