Tyvärr kan jag inte så mycket om Ebeco men T2 ger 12 år totalgaranti till alla kunder och 20 eller om det var 25 år totalgaranti om elektrikern/montören har gått en kurs och blivit Certified PRO. Så det är schysst för kunderna
Det hade väl varit ironiskt om det var en ”Certified PRO” som installerat, med tanke på de lösa ledarna
Det ÄR väl förmodligen en "Certified PRO" som installerat, som amatör är man ju noggrann och dubbelkollar att allt är rätt innan man kåpar på
Precis, känner extra med mejseln och drar i tråden. Nu är jag inte amatör då jag kopplar kablar dagligen i mitt jobb, men jag gör så iaf. Dessutom tvinnar jag alltid kardelerna eller klämmer på ändhylsa. Inte på FK, men på allt finare än så. I detta fall har elektrikern inte tvinnat kardelerna till den klena givarkabeln.
Samma elektriker har dragit om all el i hela huset, jag kanske ska ta en vända med mejseln o kolla.
Frun har länge önskat sig en ny fasadflagga, idag skedde det
Visade sig att gamla fästet inte passade längre så det nya medföljande fick skruvas upp, och jag som tänkt göra det lätt för mig...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den beställda låscylindern till altandörren dök upp så den monterades också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Beställde i måndags från Låskompaniet i Örebro och hade den på utlämningsstället idag vid lunch.
Visade sig att gamla fästet inte passade längre så det nya medföljande fick skruvas upp, och jag som tänkt göra det lätt för mig...
[bild]
[bild]
Beställde i måndags från Låskompaniet i Örebro och hade den på utlämningsstället idag vid lunch.
Jag beställde också en cylinder därifrån nyss och fick den levererad typ dagen efter. Dock inte monterat den ännu
[bild]
[bild]
Om jag vill byta mitt handtag å lås på min altandörr vad ska ja beställa då?
[bild]
[bild]
Kom på en grej, som kanske kan hjälpa någon annan
Jag beställde lite extra distanser i andra storlekar än det som föjer med handtaget för att få cylindern flush, samt att mattkrom passade bättre till aluminiumhandtaget från Hoppe
Sist så slipade jag ner cylinderdistansen till rätt mått