Byggahus.se
Motorn i mangeln startar inte. Det är en klassisk liten modern mangel, troligtvis 20-25 år. Det finns ström, jag hör hur det klickar när jag rör grinden. Men motorn sätter inte igång. Någon som känner igen problemet o vet vad som behöver göras? Kan jag göra det själv?

W
Modern 20-25 år gammal?:crysmile:
Bra att skruva av lock och börja mäta varför inte strömmen kommer fram till motorn.

W wildeside skrev:
Modern 20-25 år gammal?:crysmile:
Bra att skruva av lock och börja mäta varför inte strömmen kommer fram till motorn.
Du vet tydligen inte hur gamla manglar ser ut!:D Det finns ström- lampan lyser, det klickar i grinden. Det går inte att "öppna locket" eftersom det är ihoplimmat, att döma av hur skruvarna sitter kan jag möjligen plocka av någon sida och grinden.

M maja02 skrev:
Du vet tydligen inte hur gamla manglar ser ut!:D Det finns ström- lampan lyser, det klickar i grinden. Det går inte att "öppna locket" eftersom det är ihoplimmat, att döma av hur skruvarna sitter kan jag möjligen plocka av någon sida och grinden.
Är det någon som satt i hop manglen då går den att öppna. Vad är det för modell?

• Gilla
wildeside
  • Laddar…
M maja02 skrev:
Du vet tydligen inte hur gamla manglar ser ut!:D
Vad jag vet ser inte alla manglar likadan ut och så länge du inte bistår med bilder så blir det bara gissningar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.