Byggahus.se
Mera GAAAAAHHHHHHH!!!!!!

• Ledsen
  • Gilla
abbe_ och 3 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Mera GAAAAAHHHHHHH!!!!!!

[video]
Svart flexibel slang som passerar genom hål i trävägg, tejp ger tätning mot trä.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

(y)

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
If you really like it, put a ring on it...

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Gjut i lite i hörnen, ta 5 gjutaröl med en polare och glöm bort, med den fina utsikten har du annat att tänka på, en sådan bagatell är ett fartgupp, inget AARRRGGGHHHHH!!!!!! ;-)
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Gjut i lite i hörnen, ta 5 gjutaröl med en polare och glöm bort, med den fina utsikten har du annat att tänka på, en sådan bagatell är ett fartgupp, inget AARRRGGGHHHHH!!!!!! ;-)
Må hända att du har rätt men känslan när jag insåg att den inte passade var GAAAAHHH.

Kanske är OT att fråga om råd i denna tråd men kan jag gjuta I hörnet med expanderbetong? Ska gjuta en till skiva i dag och då hade det ju passat bra att passa på.

Krängde om svärsonens däck, råkade klämma fast fälgen i en av vikterna så fälgen lossnade och jag skrapade upp fälgkanten något alldeles eländigt mycket. GAAAAAAAAAHHHHHHHH!

• Ledsen
richardtenggren
  • Laddar…
Lider med dig, också testat det

• Älska
Workingclasshero
  • Laddar…
B
N nybyggarn3 skrev:
Må hända att du har rätt men känslan när jag insåg att den inte passade var GAAAAHHH.

Kanske är OT att fråga om råd i denna tråd men kan jag gjuta I hörnet med expanderbetong? Ska gjuta en till skiva i dag och då hade det ju passat bra att passa på.
Kör på samma som du gjöt med (fast utan grov ballast) så får du så lite nyansskillnad som möjligt. Det kan funka med ren cement, fix, finbetong, expanderbetong. Är inte så noga, mest fyllande funktion.

• Gilla
nybyggarn3
  • Laddar…
hsd
En trappa har ofta hårt slitage och om gjutningen skiktar så minskar livslängden betydligt, kan tom spricka upp redan efter ett par år
Riv och gör rätt

Gaaaaahhhhh!!! Fick ett oväntat, långt, jävla sms som gjorde mig arg, besviken, ledsen och upprörd…. Skrev ett ännu lääääängre jävla sms som svar…. Kan inte somna för det kokar i kroppen…

• Ledsen
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
Gaaahh!
Hur svårt ska det vara?! Rökförbud gäller även dig Kerstin! Och förbud mot tomgångskörning även dig taxi-Kalle!

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Gaaahhh!
Laddstationen blinkar blått...:rolleyes:

FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh!
En signal för det säkra.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
MultiMan och 14 till
  • Laddar…
H
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh!
gaaaah gjorde min med efter att sambon tog ned studsmattan med tigersågen.

• Wow
  • Haha
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
GAAAHHHHH!!!

Fast nu har det ordnat upp sig igen.

• Gilla
TorOdd
  • Laddar…
Gaaaahh!

Skadar aldrig att skrika av sig.

• Älska
  • Gilla
quattro1 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.