Byggahus.se
Oh den lukten :sick::crysmile: haha

• Skylt med texten "Panta inte surströmmingsburkar, tack" utanför en ICA-butik varnar om luktproblem.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
TRJBerg och 8 till
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Oh den lukten :sick::crysmile: haha
Men ännu mera humor ligger i försöket att angripa problemet med buset. Vem för böveln tror att det är panten man vill åt:crysmile:. Tror snarare att det kommer att leda till ett nytt ”terrorbrott”.

• Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
En veckas surströmmingslukt i entrén ökar nog inte direkt försäljningen… stackars människor.

Jag misstänker att det är JRA (jämtländska republikanska armén) som varit framme igen. De brukar vilja jäklas med klyktattarna i Västernorrland.

Jag undrar ju hur nån lyckats få en apparat att svälja något som det uppenbarligen inte är pant på... Jag brukar ju ha fullt upp med att få dem att ta burkar och flaskor MED pant..

• Gilla
Workingclasshero och 9 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag undrar ju hur nån lyckats få en apparat att svälja något som det uppenbarligen inte är pant på... Jag brukar ju ha fullt upp med att få dem att ta burkar och flaskor MED pant..
Sätt på klistermärke med streckkod från en 33cl Coca Cola?

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Skriv ut en streckkod och klistra dit.

slacker slacker skrev:
Om man på valkompass.com svarar ”Jag vet inte” på alla frågor och inte anser att något alls är viktigt på sista frågan… Då är man visst kristdemokrat… :thinking::rofl:

[bild]
Det var värst, roligt är det! Hahahahahaha

slacker slacker skrev:
Om man på valkompass.com svarar ”Jag vet inte” på alla frågor och inte anser att något alls är viktigt på sista frågan… Då är man visst kristdemokrat… :thinking::rofl:

[bild]
Aja baja.

• Skärmdump av resultat från ett politiskt valkompass-test som visar 50% överensstämmelse med Kristdemokraterna.
    Skapa konto
  • Haha
blomknopp
  • Laddar…
EddieHansson
martin43 martin43 skrev:
Aja baja.
Hela den där kompassen är nog ganska skrutt

EddieHansson EddieHansson skrev:
Hela den där kompassen är nog ganska skrutt
Verkar som KD betalat bäst…

B b8q skrev:
Verkar som KD betalat bäst…
??
Föreslår att ni provar den istället och diskuterar det i annan tråd.

• Gilla
René W
  • Laddar…
martin43 martin43 skrev:
??
Föreslår att ni provar den istället och diskuterar det i annan tråd.
Du tycker inte det är lite humor att ALLA partierna hamnade på 50% i den bilden, men ändå står det att det är KD som matchar bäst?

• Gilla
TRJBerg och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Du tycker inte det är lite humor att ALLA partierna hamnade på 50% i den bilden, men ändå står det att det är KD som matchar bäst?
Får göra om testet sju gånger o se om det blir samma. ;)
Men detta tycker jag är roligt.

• Två personer i en korridor, en gestikulerar, med humoristisk text om Berlinmuren.
    Skapa konto
  • Gilla
Hyltran från Veglemyren och 4 till
  • Laddar…
martin43 martin43 skrev:
Aja baja.
Svara att allt är lika viktigt så blir du Centerpartist ;-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.