Ajajaj! Stackars fluffbollarna.Kanske en kattlucka där också?
Ja, planen har ju varit att bygga ett nytt hus där båda får varsin "kupe", vrida ingången 90grader är nog inte heller fel då med tanke varifrån det oftast blåser här.
En honungsros hade blivit liggande av all blötsnö som kommit men med hjälp av en stege och spännband fick vi upp den igen. Gissa vem som var tvungen att kolla läget högst upp på stegen
Vår vaktkatt Freja var lite för kaxig mot en Fasantupp. Använde tjänsten videosamtal med veterinär som ingår i försäkringen för första gången, hon sa att vi skulle tvätta och om det inte var bättre imorgon skulle vi åka in och få det undersökt hos en liveveterinär.
Katten är pigg och äter så det är nog ingen större fara med honom.
Är du känslig, låt bli att kolla på bilden.
[bild]
Hoppas lillmissen är pigg o kry imorrn också! Och att såret läker ihop fint!
Är det en luring på bilden, eller har missen nån infektion på sitt vänstra öga? (Höger i bilden) ser ut att vara mycket mindre.. (även när jag zoomade in för att se om bilden lurade mig) stilpoäng oavsett!
Är det en luring på bilden, eller har missen nån infektion på sitt vänstra öga? (Höger i bilden) ser ut att vara mycket mindre.. (även när jag zoomade in för att se om bilden lurade mig) stilpoäng oavsett!
Nä, ingen infektion. Däremot är han ju lite halvplatt i fejjan så han har något trånga tårkanaler. Har blivit bättre med tiden, men vissa dagar rinner ögonen mer än andra.