755 504 läst · 17 905 svar
756k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Återigen, om man ska hävda att den etablerade sanningen är felaktig får man rimligen vara beredd på mothugg och kanske räkna med att kunna bevisa sin sak.Å Åbyfor skrev:
Det är inte samma sak som att man får fan för att inte följa strömmen.
timmelstad skrev:
Tar ingen ställning filmen faktiskt, jag kolla igenom den det är allt.J Jonobe skrev:
Nu tror jag vi får balansera upp med ovanliga sjukdomsbiverkningar som detta virus misstänks orsaka. Grabbar, tänk efter en gång extra…
Man’s agonizing penis pain is found to be rare side effect of COVID
NYpost, January 18, 2022
https://nypost.com/2022/01/18/mans-agonizing-penis-pain-is-found-to-be-rare-side-effect-of-covid/
(Ursprungligen från The Sun, US utgåva).
Man’s agonizing penis pain is found to be rare side effect of COVID
NYpost, January 18, 2022
https://nypost.com/2022/01/18/mans-agonizing-penis-pain-is-found-to-be-rare-side-effect-of-covid/
(Ursprungligen från The Sun, US utgåva).
När det gäller hundträning har man sen mycket länge övergivit metoder som tvingar hundar att göra något eller straffar dem när de gör fel, till förmån för metoder som uppmuntrar hundar när de gör rätt. Det fungerar faktiskt mycket bättre, och jag tror att människor inte är helt olika hundar i sådana här sammanhang.D Disktrasan skrev:
Det gör vi inte heller. Vi särbehandlar folk som inte vill vara med och begränsa smittspridningen genom att vaccinera sig. Det hade inte gjort någon skillnad om vaccinet togs oralt eller rektalt istället för med en spruta.D Disktrasan skrev:
"Oj, någon ligger här i vattnet och håller på att drunkna. Äsch, det är inte mitt problem. Staten borde ha försett henne med flytväst så jag struntar i att hjälpa".E errakareby skrev:
Om folksjukdomarna (diabetes, rökning, fetma, etc) vore smittsamma sjukdomar så vore ditt resonemang ganska rimligt.D Disktrasan skrev:Jag har aldrig påstått att jag inte kan tycka illa om beteenden som påverkar andra. Anledningen till att jag pratar om folksjukdomar är för att jag inte kan göra skillnad på de som väljer att leva med dem eller leva på ett sätt som gör att de står inför risken att leva med dem och de som väljer att inte vaccinera sig.