O OLindberg #1 Medlem · Stockholm · 4 inlägg 31 dec 2021 10:00 OLindberg Medlem Stockholm 4 inlägg 31 dec 2021 10:00 #1 Tjenare! Jag har ett antal trasiga termomotor-prylar till golvvärmen, själva plastfästena är sönderbrutna. Hittar inte exakt samma produkt som jag har nu, vad ska jag köpa? Se bild! Tack på förhand! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #danfoss #golvvärme
Tjenare! Jag har ett antal trasiga termomotor-prylar till golvvärmen, själva plastfästena är sönderbrutna. Hittar inte exakt samma produkt som jag har nu, vad ska jag köpa? Se bild! Tack på förhand!
B Byggulf #2 Medlem · 1 inlägg 10 mar 11:04 Byggulf Medlem 1 inlägg 10 mar 11:04 #2 O OLindberg skrev: Tjenare! Jag har ett antal trasiga termomotor-prylar till golvvärmen, själva plastfästena är sönderbrutna. Hittar inte exakt samma produkt som jag har nu, vad ska jag köpa? Se bild! Tack på förhand! Hej OL! Har råkat ut för samma problem hur gick det för dig hittade du någon lösning? Har du hittat någon manual? Ulf Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
O OLindberg skrev: Tjenare! Jag har ett antal trasiga termomotor-prylar till golvvärmen, själva plastfästena är sönderbrutna. Hittar inte exakt samma produkt som jag har nu, vad ska jag köpa? Se bild! Tack på förhand! Hej OL! Har råkat ut för samma problem hur gick det för dig hittade du någon lösning? Har du hittat någon manual? Ulf