Hur gjorde du med luft/luften? Tänkte på rördragningen. Gjorde du den utanpå eller drog du den dolt i väggen? Funderar på möjligheten till mitt uterum att göra dragningen dolt i väggen innan jag sätter panelen då jag tycker kanalerna till rören är så grymt fula.
Hur gjorde du med luft/luften? Tänkte på rördragningen. Gjorde du den utanpå eller drog du den dolt i väggen? Funderar på möjligheten till mitt uterum att göra dragningen dolt i väggen innan jag sätter panelen då jag tycker kanalerna till rören är så grymt fula.
Du ser den på sista bilden, den sitter i gamla delen av huset.
Synlig rördragning, men på insidan är det bara 10 cm och utanför huset i kanal i uterummet.
Vi ska ha några garderober i det gråa rummet. Vi har haft koll på blocket ett tag och hittade till slut en modell vi gillade, IKEA Sognedal.
Frun skötte kontakten och bokade in att jag skulle ta släpet och hämta den. Bärhjälp fanns på plats och det va en trappa upp.
Hon glömde dock nämna att den vägde 102kg och att det va 27 grader varmt vid tidpunkten för upphämtning.
Vi ska ha två till likadana, men dom köper vi i platta paket.
Garderoben ska målas i samma kulör som väggen (S 2002Y) så ikväll målade vi ett lager med häftgrund först.
Fick upp lite gardinskenor idag med.
Kör en med dubbla (trippla egentligen men det går bara att använda två) spår så vi kan ha mörkläggningsgardin och en vanlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
IKEA har inga vinklar för den med tre spår men det gick att lösa ändå.