9 335 läst · 21 svar
9k läst
21 svar
Var köpa garderober för inbyggnad?
Hejsan!
Byggde för ca10 år sedan in Pax garderober från Ikea och de funkar jättebra än men de jag kan komma på är att man ska förstärka bakstycket i dem.
Jag kan utan problem trycka hål i bakstycket om jag vill.
Byggde för ca10 år sedan in Pax garderober från Ikea och de funkar jättebra än men de jag kan komma på är att man ska förstärka bakstycket i dem.
Jag kan utan problem trycka hål i bakstycket om jag vill.
Låter bra. Verkar bli Ikea för mig ändå. Inte hittat något bättre alternativ.F Firestorm1 skrev:
hej, vi ska precis beställa en massa platsa stommar/inredning till vår garderob och tänkte höra hur kvaliten är så här efter ca 8 månader?Bödvar McOlsson skrev:
Jorå, kvalitén är absolut god. Vi har ju våra i hallen så det är inte direkt dagligt spring i dom, jämfört med vår andra klädförvaring. Kan rekommendera.B bergquist skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi var i en liknande situation med tre platsbyggda garderober som var gamla, djupa och allmänt udda. Vi valde att riva ut allt, gipsa/måla och bygga ett dörrhål istället för tre. Där satte vi vikdörrar eftersom jag personligen inte gillar skjutdörrar och kanske också har sett för många amerikanska Tv-serier där denna typ av garderob är populär
. Ett större projekt men rackarns vad bra det blev!
Liknande trådar
-
Var kan jag köpa lååånga bitshållare?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilket fabrikat och var finns den att köpa?
Byggmaterial & Byggteknik -
Varför är elementet kallt? Vilken packbox ska jag köpa?
Värme allmänt -
Besiktning: hur allvarliga åtgärder? Köpa eller ej?
Köpa & Sälja hus -
Var köpa inbyggnadsgarderober?
Byggmaterial & Byggteknik