Risken med 24 h är att ändringar hamnar långt bort från trådfronten; om det varit fel eller otydligheter som ändras så kan upp till ett dygn av tråden bygga på saker som inte längre finns.
Det blir då svårt att följa tråden i efterhand. Bättre att man då citerar sig själv med rättning, för då går det att se i efterhand, och förstå varför andra svarade som de gjorde.
Lite knasigt blir det när man inte kan redigera eller ta bort radannonser. Det är ju bara giltiga en kort stund. Dessutom kan annonsen behöva justeras om den blev otydligt eller innehåller faktafel.
I andra forum kan man ändra sina inlägg utan tidsspärr, det framgår att inlägget är redigerat och när. Ser inte att det är ett problem. Speciellt i detta forum där vi hjälper varandra. Det kan vara annat i forum som syftar till debatt eller rör politik och annat tyckande...
Lite knasigt blir det när man inte kan redigera eller ta bort radannonser. Det är ju bara giltiga en kort stund. Dessutom kan annonsen behöva justeras om den blev otydligt eller innehåller faktafel.
Du kan ju kontakta moderator/administratör och be att de gör ändringen åt dig.
Jag kan inte redigera mitt inlägg om jag startat ett ämne, då finns endast "anmäl" som alternativ på de tre prickarna, men i ett inlägg här tex kan jag välja redigera. Skumt!
Jag kan inte redigera mitt inlägg om jag startat ett ämne, då finns endast "anmäl" som alternativ på de tre prickarna, men i ett inlägg här tex kan jag välja redigera. Skumt!
Det går att redigera om man är tillräckigt snabb men inte efter flera timmar.