1 169 läst · 5 svar
1k läst
5 svar
Hur fästa kommod?
Ska ersätta befintlig 80 cm kommod med en 100 cm kommod, men är fundersam på infästningen. Både befintlig och ny är utan ben.
Bor i ett hus från sent 30-tal. De flesta väggar verkar vara av tegel eller liknande? Öppnade upp en innervägg och där var det i alla fall tegel. De flesta väggarna verkar vara minst sagt massiva, har bara lokaliserat några enstaka gipsväggar.
Badrummet har kakel, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta reda på vad jag kommer fästa i. Några tips på hur jag ska gå tillväga? Känns som jag först och främst vill kunna ta reda på vad jag har att göra med
Bor i ett hus från sent 30-tal. De flesta väggar verkar vara av tegel eller liknande? Öppnade upp en innervägg och där var det i alla fall tegel. De flesta väggarna verkar vara minst sagt massiva, har bara lokaliserat några enstaka gipsväggar.
Badrummet har kakel, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta reda på vad jag kommer fästa i. Några tips på hur jag ska gå tillväga? Känns som jag först och främst vill kunna ta reda på vad jag har att göra med
Renoverare
· Stockholm
· 370 inlägg
Ser du inget i skruvhålen från befintlig kommod?L Luha skrev:Ska ersätta befintlig 80 cm kommod med en 100 cm kommod, men är fundersam på infästningen. Både befintlig och ny är utan ben.
Badrummet har kakel, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta reda på vad jag kommer fästa i. Några tips på hur jag ska gå tillväga? Känns som jag först och främst vill kunna ta reda på vad jag har att göra med![]()
Renoverare
· Stockholm
· 370 inlägg