Nu hängde inte jag med.himmagjort skrev:Jag tyckte det lät lite konstigt så jag var tvungen att ringa till Silvan och kolla. Samma lampa, Toscana 1, har samma pris hos dem som hos Elproffset. Köper man mycket material som vi gjorde kunde man få bättre pris på Elproffset, försök att få det på Silvan. Frakten på 99:- gäller bara om man handlar för totalt under 700 SEK.
Kolla själv:
SILVAN Stockholm, 08-449 55 50
Puh, trodde för en stund att jag hade fel.![]()
Jag förstår det som att du påstår att lampan som kostar 204 kr hos Elproffset kostar samma hos Silvan. Hur överensstämmer det med att fredwel gav 129 kr?
För övrigt så måste jag säga att Elproffset har ett mycket bra sortiment. Man blir speciellt glad över deras utbud på strömbrytare och eluttag.. och så barnlampor som tråden handlar om ;-)
Jag föreslår att du ställer den frågan i just tråden "tips på barnlampa" som du också startat.
I den tråden så fick du dessutom länk till återförsäljaren, och där ligger också hela brilliants katalog. Som det står på sidan så ska du skriva in artikelnumret i rutan "snabbköpet". Vad är det mer du behöver?
I den tråden så fick du dessutom länk till återförsäljaren, och där ligger också hela brilliants katalog. Som det står på sidan så ska du skriva in artikelnumret i rutan "snabbköpet". Vad är det mer du behöver?