Byggahus.se
A
Lexington Lexington skrev:
Har letat efter en sådan också, men kan inte riktigt motivera ett köp. Var köpte du din?
Bauhaus hade någon billigare variant förut, men hittar den inte längre.
Är en sån verkligen nödvändig,den som sitter fungerar väl lika bra,dra fast skivan för hand bara:thinking:

Lexington Lexington skrev:
Har letat efter en sådan också, men kan inte riktigt motivera ett köp. Var köpte du din?
Bauhaus hade någon billigare variant förut, men hittar den inte längre.
Amazon.se, kollade inte om den gick att hitta billigare någon annastans då jag ändå skulle beställa mer grejor. Tror inte jag gick miste om många kronor då det blev fraktfritt.

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B0009W86E6/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o0_img?ie=UTF8&psc=1

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Är en sån verkligen nödvändig,den som sitter fungerar väl lika bra,dra fast skivan för hand bara:thinking:
Det är när man ska lossa som den är bra.

• Gilla
kristofo
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
I verktygstråden är det väl "villhöver" som avgör nödvändigheten?

• Gilla
  • Haha
johel572 och 4 till
  • Laddar…
A
Fungerar lika bra att lossa för hand med en vanlig också:geek:,villhöver man en annan är det också ok förstås:)

Fin gammal pelarborr med vrid och skjutbart huvud. Ett fynd hoppas jag.

• Gammal pelarborr med justerbart huvud i verkstadsmiljö, placerad på en arbetsbänk med spån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Äldre pelarborrmaskin med justerbart huvud, placerad på ett verkstadsgolv.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
Fario och 14 till
  • Laddar…
T Tväråna skrev:
Fin gammal pelarborr med vrid och skjutbart huvud. Ett fynd hoppas jag.
En radialborrmaskin :)

De restade grejerna från ordrar lagda förra året fortsätter trilla in. Idag kom sticksågen. Typiskt att jag inte fått den maskin jag beställt med batterier än, den är restad ytterligare någon vecka...
Ny Bosch sticksåg i plastväska med kartong och leveransdokument i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
En radialborrmaskin :)
Japp. Armen gör den kanske lite lång för min garageverkstad, men tänker att vridbarheten ska vara användbart vid möbelbygge.

jonmo jonmo skrev:
De restade grejerna från ordrar lagda förra året fortsätter trilla in. Idag kom sticksågen. Typiskt att jag inte fått den maskin jag beställt med batterier än, den är restad ytterligare någon vecka...
[bild]
Kärlek.
Pris?

putte22 putte22 skrev:
Kärlek.
Pris?
Vet inte riktigt, det var en väldans massa grejer som köptes samtidigt. Tror det var typ 10% rabatt från listpris hos Proffsmagasinet. Det var mest ett villhöver-köp, även om jag hoppas kunna såga till lite hyllplan i vår garderob med den bl.a.

• Gilla
putte22
  • Laddar…
Precis packat upp födelsedagspresenten - kärlek, ren kärlek! :love:

• Nyuppackad bordscirkelsåg av märket DeWalt på ett arbetsbord i en verkstad, omgiven av kartonger och förpackningsmaterial.
    Skapa konto
  • Ny Dewalt bordsåg uppackad i verkstad, med skyddsplast och klocka på väggen i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Fario och 14 till
  • Laddar…
Köpte mig en talmeter efter att ha hållit på med tumstockar och på senare tid har kommit på att jag gillar måttband bättre. ;)

• Ett nytt Hultafors talmeter måttband på 3 meter i förpackning på ett träbord.
    Skapa konto
  • Gilla
Fadai och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.