Har letat efter en sådan också, men kan inte riktigt motivera ett köp. Var köpte du din?
Bauhaus hade någon billigare variant förut, men hittar den inte längre.
Är en sån verkligen nödvändig,den som sitter fungerar väl lika bra,dra fast skivan för hand bara
Har letat efter en sådan också, men kan inte riktigt motivera ett köp. Var köpte du din?
Bauhaus hade någon billigare variant förut, men hittar den inte längre.
Amazon.se, kollade inte om den gick att hitta billigare någon annastans då jag ändå skulle beställa mer grejor. Tror inte jag gick miste om många kronor då det blev fraktfritt.
De restade grejerna från ordrar lagda förra året fortsätter trilla in. Idag kom sticksågen. Typiskt att jag inte fått den maskin jag beställt med batterier än, den är restad ytterligare någon vecka...
De restade grejerna från ordrar lagda förra året fortsätter trilla in. Idag kom sticksågen. Typiskt att jag inte fått den maskin jag beställt med batterier än, den är restad ytterligare någon vecka...
[bild]
Vet inte riktigt, det var en väldans massa grejer som köptes samtidigt. Tror det var typ 10% rabatt från listpris hos Proffsmagasinet. Det var mest ett villhöver-köp, även om jag hoppas kunna såga till lite hyllplan i vår garderob med den bl.a.