37 530 läst · 114 svar
38k läst
114 svar
Vilken är den bästa avfallskvarnen? Insinkerator Evolution 200
Ja, först fick jag prisgaranti på ordinarie pris och sen mötte dom även den Instagram rabattkoden som gav ytterligare 5% så det blev kaka på kaka.A angelikaj skrev:
Men sen när jag beställde en Grohe Sensia Arena och ville göra samma sak började de tjafsa om att rabattkoder inte godtogs.. Trots att det står att man möter kampanjer...
För mig blev det en 200S från amazon i England. 4300kr med frakt.tBzZ skrev:
Ja, först fick jag prisgaranti på ordinarie pris och sen mötte dom även den Instagram rabattkoden som gav ytterligare 5% så det blev kaka på kaka.
Men sen när jag beställde en Grohe Sensia Arena och ville göra samma sak började de tjafsa om att rabattkoder inte godtogs.. Trots att det står att man möter kampanjer...
Jag använder en sådan här:
https://www.elgiganten.se/product/h...trar/BT1508530/brennenstuhl-reseadapter-uk-eu
https://www.elgiganten.se/product/h...trar/BT1508530/brennenstuhl-reseadapter-uk-eu
Hej,
vår avfallskvarn (insinkerator) har börjat låta konstigt, se bifogad filmsnutt. Någon som vet vad problemet kan vara? Inget verkar ha fastnat när jag känner efter, det enda är att mittendelen längst ner i ”hålet” är lös och går att flytta lite fram och tillbaka men det kanske den ska vara för att fungera som tänkt?
vår avfallskvarn (insinkerator) har börjat låta konstigt, se bifogad filmsnutt. Någon som vet vad problemet kan vara? Inget verkar ha fastnat när jag känner efter, det enda är att mittendelen längst ner i ”hålet” är lös och går att flytta lite fram och tillbaka men det kanske den ska vara för att fungera som tänkt?
99% säker på att det är skärp i. Gör rent. Kan vara en pytteliten sten eller något. Hänt mig att ungarna slängt i något svårtuggat ibland.S Strapats skrev:Hej,
Liknande trådar
-
Vilken kondensator ska det vara?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Infästning vägghängd WC. Vilken är den vanligaste standarden?
Badrum -
Vilken kranratt ska jag köpa som passar denna?
Vatten & Avlopp -
Väldigt basic-fråga: vilken ljuskälla till denna lampa om jag har en Shelly dimmer
Belysning -
Vilken storlek på grus ska man lägga närmast husgrunden mot plattonmatta.
Fyllnadsmassor