Byggahus.se
A angelikaj skrev:
Men gäller prisgarantin när det är beställningsvaror?
Ja, först fick jag prisgaranti på ordinarie pris och sen mötte dom även den Instagram rabattkoden som gav ytterligare 5% så det blev kaka på kaka.

Men sen när jag beställde en Grohe Sensia Arena och ville göra samma sak började de tjafsa om att rabattkoder inte godtogs.. Trots att det står att man möter kampanjer...

tBzZ tBzZ skrev:
Ja, först fick jag prisgaranti på ordinarie pris och sen mötte dom även den Instagram rabattkoden som gav ytterligare 5% så det blev kaka på kaka.

Men sen när jag beställde en Grohe Sensia Arena och ville göra samma sak började de tjafsa om att rabattkoder inte godtogs.. Trots att det står att man möter kampanjer...
För mig blev det en 200S från amazon i England. 4300kr med frakt.

• Gilla
tBzZ
  • Laddar…
A angelikaj skrev:
För mig blev det en 200S från amazon i England. 4300kr med frakt.
Det var garantin och smidigheten som gjorde att det fick bli från bauhaus.

Vart köpte du den? Jag Kunde inte hiitta den så billigt eller ens att någon ville skicka den till mig från UK.

tBzZ tBzZ skrev:
Det var garantin och smidigheten som gjorde att det fick bli från bauhaus.

Vart köpte du den? Jag Kunde inte hiitta den så billigt eller ens att någon ville skicka den till mig från UK.
amazon.co.uk De hade black friday

• Gilla
tBzZ
  • Laddar…
A angelikaj skrev:
amazon.co.uk De hade black friday
Hur gör du med strömförsörjningen? Som jag förstår det är det väl inte 220V uttag på dem från amazon UK?

G Gregerus skrev:
Hur gör du med strömförsörjningen? Som jag förstår det är det väl inte 220V uttag på dem från amazon UK?
Jo, det är 220-240v. Köpt 2st tidigare från uk. Bara att byta kontakten.

• Gilla
Peter2400 och 1 till
  • Laddar…
Hej,

vår avfallskvarn (insinkerator) har börjat låta konstigt, se bifogad filmsnutt. Någon som vet vad problemet kan vara? Inget verkar ha fastnat när jag känner efter, det enda är att mittendelen längst ner i ”hålet” är lös och går att flytta lite fram och tillbaka men det kanske den ska vara för att fungera som tänkt?

• Röd Insinkerator Evolution, avfallskvarn under diskbänk, kökstillbehör, närbild, oskärpa i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S Strapats skrev:
Hej,

vår avfallskvarn (insinkerator) har börjat låta konstigt, se bifogad filmsnutt. Någon som vet vad problemet kan vara? Inget verkar ha fastnat när jag känner efter, det enda är att mittendelen längst ner i ”hålet” är lös och går att flytta lite fram och tillbaka men det kanske den ska vara för att fungera som tänkt?
99% säker på att det är skärp i. Gör rent. Kan vara en pytteliten sten eller något. Hänt mig att ungarna slängt i något svårtuggat ibland.

Håller med om att det låter som när något fastnat.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.