345 595 läst · 250 svar
346k läst
250 svar
Bilder på badrum....!
Nej, det är lite dåligt med bilder på den referensen. Den är väldigt fin så synd.C Chrally skrev:
Sökte på våtrumsmatta på instagram och fick en massa fina bilder. Hittar du någon kombination du gillar kanske jag kan berätta vilken referens det är (om det inte framgår av inlägget).
Har arbetat med våtrumsmattor
Redigerat:
Dåligt av tarkett att inte lägga ut mer bilder på sina mattor, högblank vita fibo skivor ska jag ha i väggen och har fastnat för just den mattan men hade gärna velat se bild först hur det ser ut mot vit väggL leson76 skrev:
Det finns en lösning! Testa deras Room designer som du hittar på tarkett.seC Chrally skrev:
Ett annat alternativ är att använda Spark vision för att se hur mattan ter sig i ett rum. Lite osäker mer tror det är Colorama och Happy homes som tillhandahåller spark vision på sina webbsidor
Vårat spa/badrum i Industriell stil med många inslag från naturen

https://www.byggahus.se/forum/threads/bad-och-relaxrum-pa-3m2.387591/
https://www.byggahus.se/forum/threads/bad-och-relaxrum-pa-3m2.387591/
Lägger upp några bilder på mitt lilla badrum som i stort sett är klart. Ny dörr och dörrhandtag och lite mjukfogning kvar
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
-
-
Medlem
· Västra Götaland
· 85 inlägg
Jäkligt snyggt. Spegeln + duschen gjorde verkligen att det kändes ”lyxigt”
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Intressant lösning med spolningen i kommoden 
Snyggt!! Vilka mått är det på golvet? Skall själv bygga ett extra badrum på mycket liten yta, och undrar just vad som är minimått för att gå in toalett, handfat och dusch ... tacksam för respons. Med vänlig hälsning, KyrkvägenK Kung-Fredrik skrev: