Båda delarna antagligen... Men tro nu inte att jag försvarar det där skitjobbet. Jag säger bara att det är slarvet och (bristen på) det estetiska jag spontant reagerar på. När det gäller eventuella brister i elsäkerhet kan jag inte uttala mig bara utifrån bilderna.
Det fattas en klammer vid fönsterbrädan. Knappast nåt Elsäkerhetsverket engagerar sig i...
Men man kan ju roa sig med att skicka bilderna till konkurrerande bolag i närheten så att dom får sig ett gott skratt.
Det är nog snabbare att räkna upp vad som finns jämfört med vad som fattas.
Estetik finns det åtminstone inte tillstymmelse till.
Dax att göra något åt detta ormboet. Finns i mitt nuvarande hus jag köpte i december väl medveten om skicket på centralen. Fick kåken 250k under marknadsvärdet så det gör inte så mycket. Jag misstänker att hela centralen är ett fulbygge. Inte tittat i den ännu. Någon auktoriserad här som känner sig manad får gärna höra av sig. Finns i nordvästra Skåne.
Dax att göra något åt detta ormboet. Finns i mitt nuvarande hus jag köpte i december väl medveten om skicket på centralen. Fick kåken 250k under marknadsvärdet så det gör inte så mycket. Jag misstänker att hela centralen är ett fulbygge. Inte tittat i den ännu. Någon auktoriserad här som känner sig manad får gärna höra av sig. Finns i nordvästra Skåne.
[bild]
Kom igen, lyft på locket och posta en bild. Vi är nyfikna...