Skulle behöva komplettera ett IKEA-kök med några luckor i serien Tingsryd (svart trämönstrad folie), men serien som fanns så sent som 2018 verkar ha utgått. Någon som vet om IKEA lagerhåller utgångna serier som reservdelar, eller är det kört om man inte lyckas hitta på begagnatmarknaden?
När deras Faktum-kök ersattes av Metod så tillverkade de Metod-delar för komplettering i två år. Du får nog ringa dem och fråga vad som gäller just dina luckor.
jeg har set din post från 2005 om dina Höganäs Sydney plattor. Mina foräldra har hat en vattenskadd og har bruk for 6 ljusgrå plattor. Jeg tänkte at kandke du har 6 liggande?
Bäste hilsener från Danmark Peter
Vilken storlek på plattor är du ute efter?
Jag är rätt säker på att jag har ljusgrå i storlek 10x10 (eller är dom 11.5x11.5 har för mig att det var nåt udda mått på dom)
jeg har set din post från 2005 om dina Höganäs Sydney plattor. Mina foräldra har hat en vattenskadd og har bruk for 6 ljusgrå plattor. Jeg tänkte at kandke du har 6 liggande?
Bäste hilsener från Danmark Peter
Har inget kvar tyvärr. Flyttade ifrån det huset 2010
Hej Nino, tusind tak. Den ser lita mörkara ut end den som mina foräldra. De kollar med Höganäs hur månha färger frå som blev gjort. Vender tilbaka snarast.
Vi ska renovera köket och hade bestämt oss för ekfronter från Ikea. Blev dock lite tveksam när det står på hemsidan att de utgår. Vilken är anledningen till detta? Liten efterfrågan eller materialproblem? Tyckte att vår "online-köksplanerare" från Haparanda sa att sortimentet och valmöjligheterna av t ex färg på skåp o lådfronter skulle utökas? (Var egentligen ute efter en lucka i ljusare kulör åt pastellhållet, enfärgad slät.)Erfarenheter av Ekestad?
Skulle behöva komplettera ett IKEA-kök med några luckor i serien Tingsryd (svart trämönstrad folie), men serien som fanns så sent som 2018 verkar ha utgått. Någon som vet om IKEA lagerhåller utgångna serier som reservdelar, eller är det kört om man inte lyckas hitta på begagnatmarknaden?
Hej, har 6st nya ouppackade luckor, Tingsryd svarta,