Efter ett halvårs veckopendling pga jobbet är verkstan i ett horribelt skick. (In på helgen, dra ut verktyg, fixa saker, in med allt igen). Det finns att jobba på som man säger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr fanns det inte tid för det utan maskinen som skulle användas var assistent n24.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Assistentens assistent drivs av glaset till höger om äpplena.
Blev iaf 5liter mos.
Riskfylld fräsning där målet var att kunna ladda min IPhone genom kvarvarande trä utan att ta av skalet.
Med 1,5mm trä kvar så gick det precis. För att få lite marginal så fräste jag så det endast är 1mm kvar och slipade dessutom ned plasten lite på laddplattan.
Riskfylld fräsning där målet var att kunna ladda min IPhone genom kvarvarande trä utan att ta av skalet.
Med 1,5mm trä kvar så gick det precis. För att få lite marginal så fräste jag så det endast är 1mm kvar och slipade dessutom ned plasten lite på laddplattan.
[bild]
Ska du göra nån markering på ovansidan så du vet vart du ska lägga luren?
[bild]
Intressant, jag behöver göra samma sak i fönsterbrädan i köket. Vilken laddare använder du?
[bild]
Snyggt! Du får lägga dit telefonen varsamt, så du inte sliter ut det lilla material som finns
Försökt få ordning på en två-takts grästrimmer/röjsåg men det vill sig bara inte. Vet inte riktigt vad jag ska försöka mig på med den härnäst. =(
Någon i Uppsala som kan det här med två-taktare?
Försökt få ordning på en två-takts grästrimmer/röjsåg men det vill sig bara inte. Vet inte riktigt vad jag ska försöka mig på med den härnäst. =(
Någon i Uppsala som kan det här med två-taktare?