Byggahus.se
tullemannen tullemannen skrev:
Tömde en loppis på gamla Bahco & E.A. Berg (y)
Dom två Ergo till vänster brukar gå runt 300kr styck på Tradera. Du har nog gjort ett klipp! Grattis! (y)

• Gilla
tullemannen
  • Laddar…
Tack till Byggahus! Hade jag inte läst här genom åren så hade jag släppt de svarta eftersom de såg för nya ut, och bara tagit de röda...

Tömde en loppis på gamla Bahco & E.A. Berg (y)
Får man fråga vad du gav för dessa totalt?

Chrille.B Chrille.B skrev:
Hade tröttnat helt på min glappiga bosch gcm 8sjl, sen tog den på tok för mycket plats på djupet så den blev utbytt. Fick bli en festool ks60, helt glappfritt, känns betydligt bättre nu! :)
[bild]
Skönt det känns bättre nu!
Den där ska jag också köpa framöver.

P pleqtiz skrev:
Tack :) Beställde en jag med, fast ja inte vet va ja ska ha den till riktigt än :rolleyes:
:) det där är ju lätt hänt.

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
400:-
(y)

• Gilla
tullemannen
  • Laddar…
Blev lite gott och blandat! Inte från samma ställe men veckans leveranser åtminstone :)

• Ett öppet bitssatsfodral vid sidan av en röd och grön strömbrytare och en Bosch laseravståndsmätare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Kahn-d och 2 till
  • Laddar…
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Blev lite gott och blandat! Inte från samma ställe men veckans leveranser åtminstone :)
Köplusten verkar On men knappen visar Off! :thinking:

• Haha
K_arlstrom
  • Laddar…
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Tjena, var köpte du den knappen? Skulle nog behöva en sån till mitt fräsbord :thinking:
Tack!

Fick äntligen hem fräs, såg och skena idag. Så nu kan jag dona täcksidor till köket, bland mycket annat.

Två Makita verktygslådor på ett ljust trägolv inne i ett hus.
Skapa konto

Edit: nån som vet varför ens bilder alltid laddas upp liggande? :rolleyes:

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Köptes för ett tag sen, men kom hem igår. Syrgasflaska. Gjorde en väggkrok och fixade med band runt kroken och flaskan efteråt för att se tilla tt flaskan inte kan välta. Men i det långa loppet tänker jag fixa en kärra för flaskan och en gasolflaska.

WremOSR.jpg

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
S Sargen skrev:
Fick äntligen hem fräs, såg och skena idag. Så nu kan jag dona täcksidor till köket, bland mycket annat.

[bild]

Edit: nån som vet varför ens bilder alltid laddas upp liggande? :rolleyes:
Bilden laddas upp på det hållet den är tagen.

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
ullberg
Idag kom en rätt stor märkmaskin efter tips från @norrbottenssnickaren, marginalen på dessa kanske inte är så bra vid det här priset men egentligen borde du få provision! Utöver din egen har det väl mist köpts fyra till pga tipset...

Stor märkmaskin med tangenter och display i väska, omgiven av inplastade tillbehör.
Skapa konto

• Gilla
possum77 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.