Byggahus.se
Hatten av! Ni får 10 skattkistor av 10 för ert väl förättade värv.

Så kul, så snyggt!

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Imponerande. Bravo.

Immobil Immobil skrev:
Ska jag visa bilden för dina barnbarn? Då har du sommarens sysselsättning räddad. :D
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Haha
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Familj utklädd till pirater på träpiratskepp med segel och roder, barn håller i svärd och ratt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi tackar så mycket för alla komentarer(y)

• Gilla
  • Älska
Johnny Bexander2 och 65 till
  • Laddar…
Riktigt snyggt gjort! (y)(y)(y)

Jag ser en väldigt stor miss på skeppet. Det är helt felplacerad.

Den skulle stått hos mig:D;)

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
H Hinnersbocken skrev:
[bild]Vi tackar så mycket för alla komentarer(y)
Riktiga pirater bär Foppatofflor!! :crysmile:

• Gilla
Alti och 4 till
  • Laddar…
Det ser inte ut som riktiga Crocs, så det är nog piratkopior.

• Haha
  • Gilla
nino och 14 till
  • Laddar…
Grymt ballt, starkt jobbat!
Helt klart värt en plats i dags mail :)

Lurkar mest runt och läser här på detta eminenta forum. Men detta kände jag att jag bara måste kommentera: otroligt fint arbete med att skapa en ultimat lekplats för barnen. Fantastiskt fint resultat.
Vågar inte visa detta för min 6-åriga dotter för då kommer sommaren bli på land med att ”piratkopiera” detta otroliga bygge istället för till sjös i vår familjebåt. Hatten av!

A
Fantastiskt projekt och jag blir otroligt glad av att se er skapelse. Barnen kommer att älska detta piratskepp.

Vet inte om någon redan har nämnt det! Tiden går väldigt fort och vips så är dom små barnen tonåringar. Börja redan nu planera för vilket dagis som kan ta emot denna skapelse. Vore otroligt slöseri att om några år elda upp skeppet.

Tummen upp x 1000 för ett fantastiskt projekt!

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
1066Hastings skrev:
Fantastiskt projekt och jag blir otroligt glad av att se er skapelse. Barnen kommer att älska detta piratskepp.

Vet inte om någon redan har nämnt det! Tiden går väldigt fort och vips så är dom små barnen tonåringar. Börja redan nu planera för vilket dagis som kan ta emot denna skapelse. Vore otroligt slöseri att om några år elda upp skeppet.

Jag håller med, troligen håller piratintresset hos barnen bara i sig i något år, sedan kan ni skeppa skeppet vidare. Och då kanske barnen är insnöade på dinosaurer istället, så vi ser fram emot din ”Jurassic Park” eller vad det nu kan bli istället! (y)

H Hinnersbocken skrev:
[bild] [bild] Så gott som klart:)
Avis på dina barn. Jag vill också ha ett piratskepp....

Med det vill jag säga. SJUKT bra jobbat! Superkul involvera i ungarna med. Då blir det ju mer deras skepp på riktigt :)

fubar fubar skrev:
Riktiga pirater bär Foppatofflor!! :crysmile:
Ja det ser bedrövligt ut, borde sparkat av dom:oops:

• Haha
Appendix
  • Laddar…
1066Hastings skrev:

Jo jag har tänkt lite i dom där banorna.. Tanken är nog att skeppet får stå som trädgårdsprydnad, har ju blivit lite fäst vid det efter alla timmar:)

Dock så är det ju rätt mycket jobb att olja, hålla taken täta mm. Speciellt om jag ska hålla liv i det till eventuella barnbarn!

Kanske kommer ut på blocket om några år:D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.