51 367 läst · 167 svar
51k läst
167 svar
Ett piratskepp
Medlem
· Stockholm
· 3 713 inlägg
Hatten av! Ni får 10 skattkistor av 10 för ert väl förättade värv.
Så kul, så snyggt!
Så kul, så snyggt!

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Jag ser en väldigt stor miss på skeppet. Det är helt felplacerad.
Den skulle stått hos mig

Den skulle stått hos mig
Lurkar mest runt och läser här på detta eminenta forum. Men detta kände jag att jag bara måste kommentera: otroligt fint arbete med att skapa en ultimat lekplats för barnen. Fantastiskt fint resultat.
Vågar inte visa detta för min 6-åriga dotter för då kommer sommaren bli på land med att ”piratkopiera” detta otroliga bygge istället för till sjös i vår familjebåt. Hatten av!
Vågar inte visa detta för min 6-åriga dotter för då kommer sommaren bli på land med att ”piratkopiera” detta otroliga bygge istället för till sjös i vår familjebåt. Hatten av!
Fantastiskt projekt och jag blir otroligt glad av att se er skapelse. Barnen kommer att älska detta piratskepp.
Vet inte om någon redan har nämnt det! Tiden går väldigt fort och vips så är dom små barnen tonåringar. Börja redan nu planera för vilket dagis som kan ta emot denna skapelse. Vore otroligt slöseri att om några år elda upp skeppet.
Tummen upp x 1000 för ett fantastiskt projekt!
Vet inte om någon redan har nämnt det! Tiden går väldigt fort och vips så är dom små barnen tonåringar. Börja redan nu planera för vilket dagis som kan ta emot denna skapelse. Vore otroligt slöseri att om några år elda upp skeppet.
Jag håller med, troligen håller piratintresset hos barnen bara i sig i något år, sedan kan ni skeppa skeppet vidare. Och då kanske barnen är insnöade på dinosaurer istället, så vi ser fram emot din ”Jurassic Park” eller vad det nu kan bli istället!1066Hastings skrev:Fantastiskt projekt och jag blir otroligt glad av att se er skapelse. Barnen kommer att älska detta piratskepp.
Jo jag har tänkt lite i dom där banorna.. Tanken är nog att skeppet får stå som trädgårdsprydnad, har ju blivit lite fäst vid det efter alla timmar1066Hastings skrev:Fantastiskt projekt och jag blir otroligt glad av att se er skapelse. Barnen kommer att älska detta piratskepp.
Dock så är det ju rätt mycket jobb att olja, hålla taken täta mm. Speciellt om jag ska hålla liv i det till eventuella barnbarn!
Kanske kommer ut på blocket om några år