Byggahus.se
Just Elfa verkar flera av de stora kedjorna (tex Järnia) väldigt ofta ha 20-25% rabatt på.

Bygghemma är tyvärr ett riktigt skräpföretag enligt mig. Samtliga beställningar jag gjort därifrån har haft horribel leveranstid och krävt upprepade kontakter med deras kundtjänst för att de överhuvudtaget ska leverera. Det sistnämnda är särskilt tråkigt då de har runt 30-40mins kö till deras telefonsupport och svarar bara sporadiskt på mail...

Har haft en utemöbel under uppsikt. Första priset va bra sen höjdes det till det helt horribla för att nu till Black friday sänkas till mitt emellan. Utemöbelgrupp med en 3-sitssoffa och två fåtöljer i mörkt material med grå dynor visas med pris 18,899 kr och en köpknapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Soffgrupp online-erbjudande för LifestyleGarden Palau 3-sits med 2 fåtöljer, Black Friday-pris visas.
Skapa konto

Utemöbelset bestående av en soffa, två fåtöljer och ett lågt bord visas på en webbutik.
Skapa konto

• Wow
  • Gilla
twoody och 2 till
  • Laddar…
M
Stefan N Stefan N skrev:
Har haft en utemöbel under uppsikt. Första priset va bra sen höjdes det till det helt horribla för att nu till Black friday sänkas till mitt emellan.
Skickas den i container från Kina kan jag tänka mig att det blivit dyrare, frakten kostar 10ggr så mycket nu som tidigare.

Tidsspannet är sep- nov så det känns som en klassisk fuskreahöjning inför Black friday sen sänker man till ett högre pris än innan.

• Gilla
twoody
  • Laddar…
Gör en anmälan till konsumentverket. Men den lär väl kanske bara hamna i högen bland alla andra tusentals anmälningar mot detta företag...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.