Byggahus.se
Söker en poolvärmepump Pahlen maxitemp 51. Hel eller i delar .Allt av intresse

S solbadaren skrev:
Söker en poolvärmepump Pahlen maxitemp 51. Hel eller i delar .Allt av intresse
Hej! Jag har en fullt fungerande till salu om du fortfarande är intresserad!

Mvh Gustav

Pris?

Vad är du beredd att ge?

Är den digital eller analog? Var finns den?
Hur gammal är den?

S solbadaren skrev:
Är den digital eller analog? Var finns den?
Hur gammal är den?
Hej!
Säljer en Maxitemp digital 51 om du fortfarande är intresserad.

//Jerker

Inte aktuellt längre.

Ok

Jerker Ambjörn Jerker Ambjörn skrev:
Ok
Jag kan vara intresserad! Vad vill du ha för din?

Nu är den såld

Vad betalar man för en modell 51?

Den finns inte att köpa ny längre. Jag har en som värmer bra men elektroniken är sönder. Körde igång värmen i poolen två veckor innan påsk och den värmde som den skulle fast jag var tvungen att tvångskoppla kompressor, trevägsventilen och fläkt eftersom elektroniken inte funkar. Har köpt en ny Pahlén XP 10 nu så är det någon som behöver reservdelar så lägg ett bud på värmepumpen.

Hej har du en fungerande display på den gamla för på våran så går den igång men ser inget i displayen tyvärr. Har en maxitemp 51 digital

T Texan skrev:
Den finns inte att köpa ny längre. Jag har en som värmer bra men elektroniken är sönder. Körde igång värmen i poolen två veckor innan påsk och den värmde som den skulle fast jag var tvungen att tvångskoppla kompressor, trevägsventilen och fläkt eftersom elektroniken inte funkar. Har köpt en ny Pahlén XP 10 nu så är det någon som behöver reservdelar så lägg ett bud på värmepumpen.

Ligger nu på tippen

Jonas Nielsen 74 Jonas Nielsen 74 skrev:
Hej har du en fungerande display på den gamla för på våran så går den igång men ser inget i displayen tyvärr. Har en maxitemp 51 digital
Japp, display fungerar!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.