Har ett astrour enligt bild. På eftermiddagen och på morgonen blinkar allt som är inkopplat.
Samma när jag sätter den i permanent on. Blink blink.
Låter jag den stå och blinka stänger den av, är av medan det är ljust ute. Vid skymning börjar den att blinka någon timme för att sedan fungera över natten.
Någon som har någon idé?
Låter jag den stå och blinka stänger den av, är av medan det är ljust ute. Vid skymning börjar den att blinka någon timme för att sedan fungera över natten.
Någon som har någon idé?
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
En del ur har (vet iaf en) en funktion där relät går till och från med 30 min.
Fast så verkar det ju inte vara här, om det inte är som etompau säger, att det är något annat?
Har du kollat manualen vad som står?
Hittar du inget så skulle jag göra en reset
Fast så verkar det ju inte vara här, om det inte är som etompau säger, att det är något annat?
Har du kollat manualen vad som står?
Hittar du inget så skulle jag göra en reset
Ja, jag hör hur det klickar från och till i takt med blinkningarna.
Jag har inte vågat resetta den för jag har ingen manual och vet inte hur man programmerar om den.
Jag har inte vågat resetta den för jag har ingen manual och vet inte hur man programmerar om den.
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Hjälpte inte att resetta. Direkt efter fortsatte den blinka precis som innan
Hade hoppats att inte behöva det med allt vad det innebär med elektriker och deras överfaktureringat men du har säkert rätt...
Hej jag har liknade problem med mitt Astrour.G Gillinger43 skrev:Har ett astrour enligt bild. På eftermiddagen och på morgonen blinkar allt som är inkopplat.
Någon som har någon idé?
Tänkte fråga hur du löste problemet?