Lite bilder om någon annan är nyfiken på hur det kan se ut inuti. Min teori är att de två tjockare ledarna är för brytningen av den denna fasen, den tunna ledaren är för att ta styrspänning från ill mottagaren
Gött! Anledningen varför jag frågade var att jag fick hel del rester av 24V LED-strip (15-16 m i kortare bitar) och som jag kan utläsa av både webb och typskylten är IKEAs driver 24V konstantspänning
Lite bilder om någon annan är nyfiken på hur det kan se ut inuti. Min teori är att de två tjockare ledarna är för brytningen av den denna fasen, den tunna ledaren är för att ta styrspänning från ill mottagaren
Hur gick det för dig med detta? Har 3st takfotslampor där jag ej kan byta till trådfri lampor utan att bygga om hela armaturen (lysrörstyp)
samt sugen på att bygga in 2 st för decklights samt värmekabeln till värmepumpstråget
(De 3 längst upp är numera moddade och sitter i likadana 3D printade lådor. )
Uttagen är lite jobbiga att få isär men när man väl kommer på tekniken går det hyffsat lätt.
Och om man ska få bort befintliga bleck samt löda dit kablar så kräver det en hyfsad lödstation. Inget man gör smidigt med en lödpenna.