2 852 läst · 18 svar
3k läst
18 svar
Click & Collect Calles Tyskland
Sida 1 av 2
Är det någon som har erfarenhet av att förbeställa alkoholen på Click&collect hos Calles?
Funkar det smidigt?
Finns allt klart när man kommer och det är bara att last i?
Mycket kö till hämtningen?
Stämmer leveransen med beställningen?
mm mm
Funkar det smidigt?
Finns allt klart när man kommer och det är bara att last i?
Mycket kö till hämtningen?
Stämmer leveransen med beställningen?
mm mm
Jag har inte gjort det hos Calles, men hos Bordershop, löjligt smidigt.
På Hedenhös tid, när jag senast var på Calles, såg jag folk som hämtade så. Verkade lika smidigt, men frågan är om de klarade polisen på Lernacken, eller om de åkte på överlass.
På Hedenhös tid, när jag senast var på Calles, såg jag folk som hämtade så. Verkade lika smidigt, men frågan är om de klarade polisen på Lernacken, eller om de åkte på överlass.
Allvetare
· Västra Götaland
· 9 725 inlägg
Sist jag åkte ner var färjan billigare än Calles på Norrlands guld iallafall
Bästa svaret
Det funkar väldigt smidigt på Calles. Jag har förbeställt på Calles, Fleggard och Bordershop tidigare men har nu gått över till Calles. Min uppfattning är att det är smidigare, mindre folk samt billigare än övriga. Förbeställer exakt allting, brukar vara tillbaka på färjan inom en timme.
Tack då vet jag...I Isak90 skrev:
Jag kollade bordershop och det flesta av det jag ville ha var dyrare på Bordershop än Calles. Dom har en del billigare med specialpris men mycket låg högre...
Så jag håller mej nog till Calles.
Hur är det nu, har scandlines gjort en egen väg till bordershop?
Tyckte det såg ut som om dom grävde sist jag var ner.
Dom hade ju ordna så man fick åka med dubbdäck till bordeshop en vinter men det är många år sen nu
Tyckte det såg ut som om dom grävde sist jag var ner.
Dom hade ju ordna så man fick åka med dubbdäck till bordeshop en vinter men det är många år sen nu
Ja, den har varit klar i några år. Man slipper köra runt utan kan svänga direkt av från färjan i princip.nino skrev: