32 472 läst · 37 svar
32k läst
37 svar
Säkerhetsbrytare för luftvärmepump
Ja de gör de, och blir irriterade och ställer frågor som denna tråd tex.Patrik_Hed skrev:
Nej tacka vet jag hemmapul (och detta forum så det blir rätt), då vet man att det blir riktigt gjort. Har ju inte fått göra annat än att påpeka fel elektrikern gjort på jobbet q(;^
Man orkar knappast kolla alla tänkbara priser för varje hantverkare. Vad gäller denna hantverkare bedömde jag arbetet som såpass litet att jag inte ens kollade deras timpris 
Så jag tar smällen. Men de får den recension de är värda. Och de kommande jobb jag har lär hamna någon annan stans.
Genom att blåsa mig på några hundra för material (plus, i detta fallet, lite saltade timmar) riskerar de att tappa många tänkbara jobb framöver hos kunder som råkar kolla recensioner här eller på andra ställen. Så kan ju Patrik med flera fundera på ekonomin i det.
Så jag tar smällen. Men de får den recension de är värda. Och de kommande jobb jag har lär hamna någon annan stans.
Genom att blåsa mig på några hundra för material (plus, i detta fallet, lite saltade timmar) riskerar de att tappa många tänkbara jobb framöver hos kunder som råkar kolla recensioner här eller på andra ställen. Så kan ju Patrik med flera fundera på ekonomin i det.
Liknande trådar
-
Friskluftsventil ovanför innerdel luft/luftvärmepump
Ventilation -
Finns det någon automatisk temperaturreglering för luftvärmepump med extern temperaturgivare som styr via IR?
Värmepumpar -
Plats för luftvärmepump?
Värmepumpar -
Duger denna luftvärmepump för ett dubbelgarage?
Ventilation -
Säkerhetsbrytare till motor som drivs av frekvensomformare?
El