Byggahus.se
Hej jag heter Foad Karadag o har precis köpt tomt i skövde , där ska jag bygga ett en plans hus på ca 200 kvm .Min fråga är har någon byggt med swanhus ,vad tyckte ni i såfall ???

tacksam för svar

mvh Foad kara ;Ddag

Nu blir jag ju nyfiken Skövdebo som jag är:) Var i Skövde ska ni bygga?

Swanhus har jag inte ens hört talas om, men jag har ju inte kommit så långt i "bygga-husandet" 8)

uppe på billinge berget klippblocket heter det område vi ska bygga på var ska du bygga

Vi har precis sökt tomt i samma område, men vi får se om vi får ihop det ekonomiskt... Sluttningshus är ju dyrt :p Men vem vet, vi kanske blir grannar om nåt år eller så då;-)

ja kanske vad har du titat på för hustillverkare :D

Jag håller på att jaga offerter nu ifrån en hel hög av försäljare. Bl.a Götenehus, LB-hus, eksjöhus, vårgårdahus osv... Då var ni snabba då om ni fick tag i en tomt som inte kräver sluttningshus.

;D j a vi stod långt framme i tomt kön det fanns bara 5 tomter för en plans hus har du pratat med hans kempe på götene hus han är mycket bra att ha med att göra vi fick ett pris på ett en plans hus i går men det var lite dyrt så vi ska kolla igen om man kan skära lite på kostnaderna om man kan göra någor själv :surprised:

Han ska precis göra en offert till oss där han ska hitta en speciallösning som vi hoppas bli billig och bra ;D Tack för tipset! Har ni pratat med fler som är bra eller dåliga? Vet ni vad det kommer att byggas för andra hus däruppe?
När räknar ni med att komma igång med bygget?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.