De flesta färgaffärer och en del tygaffärer säljer sådana. De kostar en slant per meter så mät upp hur stor bit du behöver så slipper du betala för onödigt mycket.
Jag har redan varit i några färgaffärer men inte hittat det mönster jag är ute efter. Om någon stöter på detta klassiska mönster (som jag tror kallas musselin?) blir jag jätteglad för tips. Blir tyvärr lite väl mycket pengar att sätta in äkta etsat glas..
Jag har också letat efter fönsterfilm med klassiskt mönster. Jag hittade exakt det mönster du efterfrågar hos JAF Graphics under kategorin Tradition / Victorian. En engelsk sida men de skickar till Sverige.
Jag har också letat efter fönsterfilm med klassiskt mönster. Jag hittade exakt det mönster du efterfrågar hos JAF Graphics under kategorin Tradition / Victorian. En engelsk sida men de skickar till Sverige.
Behövde du kontakta dem (JAF Graphics) för frakt till Sverige LinM?
Jag var in på sidan och kikade men som standard gick bara att välja UK & Irland som leveransland...
Med vänlig hälsning,
Andreas
Edit: Hittade säljare på eBay med Sverigefrakt så det löser sig ändå..
Beställde du något från UK; gick det bra och vart det fint?
clain skrev:
Behövde du kontakta dem (JAF Graphics) för frakt till Sverige LinM?
Jag var in på sidan och kikade men som standard gick bara att välja UK & Irland som leveransland...
Med vänlig hälsning,
Andreas
Edit: Hittade säljare på eBay med Sverigefrakt så det löser sig ändå..