Byggahus.se
Enligt manualen klarar klipparen av sex stycken klippområden, Kan någon säga hur man talar om för roboten vår någonstans på begränsningskabeln som respektive startpunkt/minnespunkt finns,?

ta fram appen och börja med att klicka på "ange klippområde" (tror jag att det står), följ sen efter klipparen o när den är på en punkt som anger ett nytt startställe/område så klickar du på switchen för det nya startstället/området.

glöm inte att "skicka" till klippare och station flertalet ggr. så att det sparas.
tog ett par trial&error att få till för mig

• Gilla
H45lbn
  • Laddar…
Hej har också en 1750 den vill bra gå längs kanalen och inte området så man får sätta den på gräset än bit ni och lämnar ca40 fån kabeln

P Pellemask skrev:
ta fram appen och börja med att klicka på "ange klippområde" (tror jag att det står), följ sen efter klipparen o när den är på en punkt som anger ett nytt startställe/område så klickar du på switchen för det nya startstället/området.

glöm inte att "skicka" till klippare och station flertalet ggr. så att det sparas.
tog ett par trial&error att få till för mig
Hej jag har provat några gånger idag utan framgång. område 1 är ju markerat sedan innan så jag antar att man kör förbi 1ans ställe sedan trycka på 2an på det nya stället och direkt trycka på skicka några gånger. Vad ska man göra efter det? Avbryta med röda eller ge någon mer instruktion, hur gör du?
Mvh Jonas

Hej, har också denna klippare men omöjligt att få till klippområden går bra med område 1 men sen memorerar den inte omr. 2 mfl.
Har mailat outl 1. Och reklamerat men de är inte till någon hjälp. Vill avråda alla från att handla från outl 1.
Någon som kan hjälpa mig??

Hej

Lyckas inte med att uppdatera till den senaste mjukvaran, är det någon som vet hur man ska göra? Jag har följt anvisningarna och koppla in gräsklipparen med datorn och flyttat över filen som heter .AES och sen ska det vara klart. Men sedan när man öppnar appen i telefonen så kräver den ändå att man ska uppdatera?

A Admir A skrev:
Hej

Lyckas inte med att uppdatera till den senaste mjukvaran, är det någon som vet hur man ska göra? Jag har följt anvisningarna och koppla in gräsklipparen med datorn och flyttat över filen som heter .AES och sen ska det vara klart. Men sedan när man öppnar appen i telefonen så kräver den ändå att man ska uppdatera?

Löste det sig för dig? Jag har samma problem.
Jag kan inte ens se i appen vilken programvara klipparen har!

Dessutom har min klippare börja pipa när den klipper, vilket gör att den stannar någon minut senare. Brukar göra rent runt knivarna men verkar otroligt att den skulle vara så känslig för lite gräs?! Någon som haft samma problem och hittat en lösning?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.