992 läst · 3 svar
992 läst
3 svar
7st Risco AGILITY 3 PIR DETECTOR/CAMERA deckare
7st begade Risco AGILITY 3 PIR DETECTOR/CAMERA deckare som legat löst i en kartong några år sedan nedmontering. Behöver torkas rena och jag kan så klart inte ansvara för att alla är felfria men de funkade vid demontering. Nypris va 2350:-/st. Säljer alla 7 ihop 2350:- eller bud. Säljes enbart alla ihop. Skickas efter förskott eller hämtas i Ydre kommun
***SÅLDA*****T Träkåk skrev:7st begade Risco AGILITY 3 PIR DETECTOR/CAMERA deckare som legat löst i en kartong några år sedan nedmontering. Behöver torkas rena och jag kan så klart inte ansvara för att alla är felfria men de funkade vid demontering. Nypris va 2350:-/st. Säljer alla 7 ihop 2350:- eller bud. Säljes enbart alla ihop. Skickas efter förskott eller hämtas i Ydre kommun
T Träkåk skrev:7st begade Risco AGILITY 3 PIR DETECTOR/CAMERA deckare som legat löst i en kartong några år sedan nedmontering. Behöver torkas rena och jag kan så klart inte ansvara för att alla är felfria men de funkade vid demontering. Nypris va 2350:-/st. Säljer alla 7 ihop 2350:- eller bud. Säljes enbart alla ihop. Skickas efter förskott eller hämtas i Ydre kommun
Har du dessa kvar?
Om ja. Ring mig 073-531 59 21