Hej, medveten om att det finns en tråd på ämnet men eftersom den är vilande ganska länge startar jag en ny.
Nu är vi på gång och ska snart köpa ett spabad, hittills endast kollat Österlens poolcenter och de verkar seriösa. Dock många val...
Vi vill ha med jets men behöver inte ha många, dock plats för 6 personer. Tänker försänka det i ett trädäck så vill även ha snygg belysning i badet. Vi vill inte ha värstingbadet men är beredda att betala 50-80 ksek.
Någon som kan ge bra råd och tips även på hur djupt man bör gräva ner det för att det ska bli snyggt. Tack på förhand för hjälp
Nu är vi på gång och ska snart köpa ett spabad, hittills endast kollat Österlens poolcenter och de verkar seriösa. Dock många val...
Vi vill ha med jets men behöver inte ha många, dock plats för 6 personer. Tänker försänka det i ett trädäck så vill även ha snygg belysning i badet. Vi vill inte ha värstingbadet men är beredda att betala 50-80 ksek.
Någon som kan ge bra råd och tips även på hur djupt man bör gräva ner det för att det ska bli snyggt. Tack på förhand för hjälp
Här kommer mitt Spa med Skånes största kran!
Hej, vad blev det för spa och är ni nöjda?
Hur många meter klarar den kranen och vad kostade den?
Hur många meter klarar den kranen och vad kostade den?
Liknande trådar
-
Isolering av vind, 60-talshus, vilket material bör jag välja och hur tjock isolering?
Isolering -
Vilket rör ska jag välja för inkommande vatten?
Vatten & Avlopp -
Köpa hus, men vilket företag bör jag välja för besiktningen?
Köpa & Sälja hus -
Vilket murbruk ska jag välja?
Fasad -
Vilket drivdon/uppkoppling skulle ni välja?
El