7 442 läst · 111 svar
7k läst
111 svar
Avslutad: Vinn kraftfullt verktygskit från Metabo
Svar: 2
Utan att författa någon lång uppsats så är det helt enkelt så här:
Utan att författa någon lång uppsats så är det helt enkelt så här:
- Vi har ett halvfärdigt staket som saknar några brädor och ett förråd med brädor som behöver bytas ut. SÅG - check.
- Vi har en massa småfix både inomhus (möbler att dra till, montera isär och ihop, grejer som ska upp på väggarna ...) och utvändigt. SKRUVDARAGARE - check.
Svar: 2. Kl 16.55
Motivering: Vi ska i sommar bygga ett staket mot vägen så att barnen kan leka lite friare samt om vi hinner riva och bygga upp den delen av uthuslängan som är snudd på fallfärdig. Till detta vore det både roligt och motiverande att få hjälp av dessa kompetenta verktyg med kraftfulla batterier!
Motivering: Vi ska i sommar bygga ett staket mot vägen så att barnen kan leka lite friare samt om vi hinner riva och bygga upp den delen av uthuslängan som är snudd på fallfärdig. Till detta vore det både roligt och motiverande att få hjälp av dessa kompetenta verktyg med kraftfulla batterier!
Husägare
· Köping
· 371 inlägg
Svaret är 16.55.
Skulle vara så otroligt skönt att slippa låna av svärfar, som mer än gärna "hjälper till" och tar över projekt efter projekt. Svårt att säga ifrån, för då kanske jag inte har lika lätt att låna nästa gång. Men med egna grejer kan jag få pyssla med mina projekt ifred!
Skulle vara så otroligt skönt att slippa låna av svärfar, som mer än gärna "hjälper till" och tar över projekt efter projekt. Svårt att säga ifrån, för då kanske jag inte har lika lätt att låna nästa gång. Men med egna grejer kan jag få pyssla med mina projekt ifred!
Svar 2: 16:55
Vi ska i sommar köpa vårt första hus, och dessa verktyg hade passat som handen i handsken för kommande aktiviteter och åtgärder som skall genomföras i huset.
Vi ska i sommar köpa vårt första hus, och dessa verktyg hade passat som handen i handsken för kommande aktiviteter och åtgärder som skall genomföras i huset.
Lägenhetsfixare
· Skåne
· 239 inlägg
Nu är tävlingen avslutad, och vi gratulerar medlemmen Mazen, som vann verktygskitet från Metabo med motiveringen: "Skulle passa perfekt att ge bort till frugan som idag är förpassad att använda skruvmejsel och handsåg..." Vi känner med frugan och hoppas att hon fortsättningsvis kommer tycka det blir roligare att renovera!
Svar: 2. 16.55
Vi. ska göra ett inglasat uterum med vår
och höst partier och är i stort behov av nya
maskiner. Idag har vi en sliten Hitachi med glappande chuck och batterier som behöver laddas ofta.Så det här kraftpaketet från metabo skulle vara trevligt att få använda till
sommarens stora projekt. Annars blir det nog inte färdigt i år.
Mvh Börje och en trött hitachi
Vi. ska göra ett inglasat uterum med vår
och höst partier och är i stort behov av nya
maskiner. Idag har vi en sliten Hitachi med glappande chuck och batterier som behöver laddas ofta.Så det här kraftpaketet från metabo skulle vara trevligt att få använda till
sommarens stora projekt. Annars blir det nog inte färdigt i år.
Mvh Börje och en trött hitachi